Kill bill pussy wagon?
Fra : Mr bob

Dato : 12-05-04 19:49

Hvilken bil er Pussy wagon? fra kill bill!

Jackie

Fra : Morten Bowman

Dato : 12-05-04 20:00

On Wed, 12 May 2004 20:48:44 +0200, "Mr bob" <privatREMOVE@kc-frugt.dk>
wrote:

>Hvilken bil er Pussy wagon? fra kill bill!

Jep

--
Morten Bowman
newssnabelabowmanpunktumdk

Fra : Mr bob

Dato : 12-05-04 20:02

"Morten Bowman" <newsFJERN@bowmanNOSPAM.invalid> skrev i en meddelelse

> Jep

??? jeg spørger om hvilken bil det er!

Fra : Peter Risager

Dato : 12-05-04 20:19

Det ligner en eller anden Ford/GM pickup-truck.

Jeg har lige kørt Filmen igennem (altså de scener med bilen), men da Quentin
ikke har fået sponsor penge fra bilfirmaet kan man ikke se noget tydeligt
logo :)

--
Peter Risager
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and

Fra : Mr bob

Dato : 12-05-04 20:29

"Peter Risager" <prr03@GIRAFstud.auc.dk> skrev i en meddelelse

> Det ligner en eller anden Ford/GM pickup-truck.

Jeg tror faktisk du har ret! takker

Fra : Thomas

Dato : 12-05-04 20:19

"Mr bob" <privatREMOVE@kc-frugt.dk> skrev i en meddelelse
> "Morten Bowman" <newsFJERN@bowmanNOSPAM.invalid> skrev i en meddelelse

> ??? jeg spørger om hvilken bil det er!

Så har du godtnok lavet et spørgsmålstegn for meget *gg*

..Thomas

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 12-05-04 23:24

Mr bob wrote:

> Hvilken bil er Pussy wagon? fra kill bill!

Det er den hun stjæler fra ham svinet på hospitalet.

Mark

Fra : Mr bob

Dato : 13-05-04 00:01

OR MAN! get a grip!

hvilken bil model er det?

God damnit er det med vilje folk ind imellem er lidt langsomme? for at
irritere?

Well, jeg værdsætter meget at gider at hjælpe, men læs lige ordentligt
igennem!!!!!

Fra : David Rasmussen

Dato : 13-05-04 09:52

Mr bob wrote:
> [...]
> irritere?
>
> Well, jeg værdsætter meget at gider at hjælpe, men læs lige ordentligt

God dammit, er det med vilje, at folk ind imellem er lidt langsomme og
stiller spørgsmål der kan forstås på 1000 måder, i stedet for at forsøge
at formulere sig ordentligt, så andre mennesker kan forstå hvad de mener?!

/David

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 15-05-04 19:56

> [...]
> irritere?
>
> Well, jeg værdsætter meget at gider at hjælpe, men læs lige ordentligt

´Du kunne starte med at formluere et ordenligt indlæg.

F.eks

-----------------
Hej i søde og rare mennesker!
Jeg har lige set Kill Bill vol. 1 og undrer mig over hvilken bil model Pussy
Wagon er.
Er der nogen der kan hjælpe mig?

osv.
-----------------

Det tager ikke specielt lang tid at give folk et ordenligt indlæg at tygge
på..... think about it...

Mvh. Martin

Fra : Jacob Andersen

Dato : 15-05-04 21:02

"Martin Ohlsson" <prodox_dk@hotmail.com> wrote in message

> [...]
>
> -----------------
> Hej i søde og rare mennesker!
> Jeg har lige set Kill Bill vol. 1 og undrer mig over hvilken bil model

Mener du bilmodel?

/Jacob

--
"You think he didn't know the 8 points and how to end a life with a super
quickness?"

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 15-05-04 22:01

> Mener du bilmodel?
>
> /Jacob

Præcis!

Min slem...

Mvh. Martin

Fra : Mr bob

Dato : 15-05-04 23:42

Syntes faktisk selv det var nemt at forstå hvad jeg ville have fat i af
informationer!

Come on, ingen mennesker herinde bruger den tone! ikke at den er dårlig,
men hvorfor skal jeg så bruge den før i forstår mit indlæg?

> Pussy

Hvilken bil er pussy wagon? fra kill bill!
Synts faktisk det er det samme vi spørger om?

Det siger sig selv ved spørgsmålstegenet!

Det er ikke for at vade rundt i det, og jeg er hverken sur (læs: har taget
ved lære)
Jeg kan bare stadig ikke forstå at der var så mange der ikke kunne forstå et
kortfattet spørgsmål.
Selv efter det var blevet præciseret kunne folk ikke se det???

er det mig??

Jackie

Fra : Torsten Poulin

Dato : 17-05-04 19:32

Mr bob skrev:

> [...]
> der var så mange der ikke kunne forstå et kortfattet spørgsmål.
> Selv efter det var blevet præciseret kunne folk ikke se det???

Det er det faktisk. Det er svært at forstå dit spørgsmål på anden
måde end at du ønsker at få at vide hvilken bil i filmen det er
der bliver kaldt "Pussy Wagon". Altså om det fx er den gule eller
den røde. Ikke om hvilken slags (eller type) bil det er.

--
Torsten

Fra : Jacob Andersen

Dato : 18-05-04 02:12

"Torsten Poulin" <t_usenet_drop@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> der bliver kaldt "Pussy Wagon". Altså om det fx er den gule eller
> den røde. Ikke om hvilken slags (eller type) bil det er.

Det eneste der taler imod den tolkning er at der på den som hedder pussy
wagon står "pussy wagon" meget meget stort, så de fleste burde være i stand
til at gætte hvilken af de to (eller flere) der var tale om når man sagde
pussy wagon.

/Jacob

Fra : Torsten Poulin

Dato : 18-05-04 10:06

Jacob Andersen skrev:

> [...]
> fleste burde være i stand til at gætte hvilken af de to (eller
> flere) der var tale om når man sagde pussy wagon.

Absolut, men det fremgik jo ikke at Mr bob havde set filmen ...

--
Torsten

Fra : Jacob Andersen

Dato : 21-05-04 16:31

> Absolut, men det fremgik jo ikke at Mr bob havde set filmen ...

Så forklar mig venligst hvordan man kunne få den ide at han gerne ville vide
om det var "den ene eller den anden" af dem der var med, hvis han ikke havde
set filmen? Hvis han ikke havde set den ville det vel nærmest være HELT
sikkert at han ledte efter modelnavnet.

/Jacob

Fra : Torsten Poulin

Dato : 25-05-04 09:44

Jacob Andersen skrev:

> Så forklar mig venligst hvordan man kunne få den ide at han
> gerne ville vide om det var "den ene eller den anden" af dem
> der var med, hvis han ikke havde set filmen?

På grund af måden han formulerede sig på. Som læser havde man
ikke andet at basere sine antagelser på end hvad der rent
faktisk stod og det der stod var ikke et spørgsmål om bilmærker.
De misforståelser dét afstedkom er i sig selv bevis på at
spørgsmålet var for uklart formuleret.

--
Torsten

Fra : Kenneth

Dato : 13-05-04 02:36

> Hvilken bil er Pussy wagon? fra kill bill!

Det er den gule bil i parkeringskælderen

--
Kenneth

Fra : Peter Martin

Dato : 13-05-04 09:46

Så vidt jeg ved er det et Tarantino-trademark at hans hovedpersoner kører
Chevrolet, så mon ikke også det er tilfældet i "Kill Bill"?
Efter hvad jeg kan se er det en Chevrolet Silverado årgang 2000 . Det er
ikke helt til at tyde årgagangen da den jo er temmelig gejlet.

mvh Peter Martin

Fra : Mr bob

Dato : 13-05-04 13:37

"Peter Martin" <pm@petermartin.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Efter hvad jeg kan se er det en Chevrolet Silverado årgang 2000 . Det er
> ikke helt til at tyde årgagangen da den jo er temmelig gejlet.

takker for svaret, kiger lige på det!

Jackie