Problem med Mp3 musikafspiller på Nokia 62~
Fra : Bjarke Rasmussen

Dato : 12-05-04 18:53

Hej!

Har netop erhvervet mig en Nokia 6230. Umiddelbart en rigtig lækker telefon,
men jeg har dog fundet frem til et irritations moment som jeg håber I kan
hjælpe mig med at løse.

Jeg har overført nogle mp3'er via BT og gemt disse på MMC-kortet. Der lå i
forvejen et nummer med Norah Jones på kortet, som jeg ikke har nogle
problemer med at afspille i musikafspilleren.

Problemet er nu, at det eneste nummer jeg kan "se" på playlisten er det
nummer med Norah Jones. Hvordan får jeg de andre numre afspillet via
musikafspilleren? Har læst i manualen (selvom det er meget mod min vilje
c",) og der står på side 68 øverst, at "musikfiler, som er gemt på et andet
sted, f.eks. i en mappe med MMS-kortet, skal defineres i afspilningslisten,
før du kan lytte til dem."

Fair nok, har så prøvet at se om jeg kunne finde nogle definerings
indstillinger, hvilket ikke er lykkes mig. Udover at der står det skal
defineres, så står der ikke hvordan man gør dette!

Er der nogle der kan hjælpe med dette problem?

På forhånd tak.

Med venlig hilsen

Bjarke Rasmussen

Fra : Bjarke Rasmussen

Dato : 12-05-04 19:56

> Er der nogle der kan hjælpe med dette problem?

Hm... så fandt jeg problemet! Det går ikke at omdøbe filerne uden at de
hedder .mp3! Min fejl!

Fortsat god aften!

Mvh. Bjarke Rasmussen