Kaster op 2 dage efter sterilition
Fra : Søren Christensen

Dato : 12-05-04 18:51

Hej

Min hunkat som er godt 10mnd blev i mandags steriliseret.
Men nu 2 dage efter kaster hun alt op hva hun spiser. Hun spiser og drikker
rigeligt men det hele kommer bare op igen.
Hun får pussy Tørkost som hun plejer at gøre.
Tænkte på om der er noget jeg selv kan gøre inden jeg ræser til dyrlægen med
hende igen?
Og kan der være sket skade efter operationen?

Venligst

Fra : Lene Hansen

Dato : 12-05-04 19:34

Var det min kat ville jeg nok kontakte dyrlægen igen, når den er så
nyopereret. Der kunne jo været opstået komplikationer.

Med venlig hilsen

Lene

Fra : Helle Larsen

Dato : 13-05-04 18:56

> [...]
> hende igen?
> Og kan der være sket skade efter operationen?

Hej Søren,
Jo, jeg ville nok spørge den dyrlæge, som har opereret din kat. UNDER
ALLE OMSTÆNDIGHEDER.

Samtidigt ville jeg "starte" den op efter den tomme mave med noget
sygemad, skånekost, mild og venlig mad. Det kan du købe i hvert fald hos
dyrlæger.

Og samtidigt må du huske, at en kat ikke må "sulte" i ret meget over et
døgn, så kan leveren tage skade. Gælder SPECIELT for katte.

Venlig hilsen fra Helle

Med venlig hilsen
Helle Larsen
- Tøm kattebakken ved privat svar