Er mit bundkort kaput eller
Fra : NetAmigo

Dato : 12-05-04 16:39

Hej Gruppe
Jeg har et mega problem og håber der er nogen her der kan hjælpe, eller bare
give mig hints til og komme videre.
Jeg har anskaffet mig en masse dele og vil gerne have en maskine mere op og
køre. Problemet er, at jeg hskal bruge dele fra en anden maskine og derved
bygge en god og mindre god maskine..
Jeg har et ASUS p4t533-c bundkort(tror jeg nok det hedder) Det til har jeg
en 2.5 Ghz cpu og nogle Kingston ram (kvr1066x16-8/256). Der ud over har jeg
også harddisk og derv... Men problemet er at makinen starter godt nok op men
der kommer ikke billede på og jeg ved at grafikkort virker... Er det
bundkortet der er kaput eller kan/er der andet i vejen....

Ved godt det måske ikke lige er det letteste og hjælpe med, men håber nogle
har nogle ideer..

Hilsen
Peter

--

peterlarsen_@sprotoften.dk fjern _ før @ før der sendes mail.

Fra : Leony

Dato : 13-05-04 13:00

In news:40a244ff$0$240$edfadb0f@dread12.news.tele.dk,
NetAmigo typed:

> [...]
> starter godt nok op men der kommer ikke billede på og jeg ved at
> grafikkort virker... Er det bundkortet der er kaput eller kan/er der

Er grafikkortet skubbet helt i bund?

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : NetAmigo

Dato : 13-05-04 17:59

Hej
Ja jeg har prøvet og vippe lidt med det, for hvis det var dårlig
forbindelse. der skete ikke noget...