Fredericia-selskab til jolle
Fra : René Borgaard

Dato : 12-05-04 16:23

Hej med jer.

Nogen med bil der kunne tænke sig at hjælpe en..
Har en jolle i Strib, bor i fredericia og har pt ingen bil..
Hvis nogen har lyst til at køre + fiske fra jollen så skrig lige højt

Mvh. R.Borgaard

Fra : Ukendt

Dato : 12-05-04 16:28

Hej Borgaard ..

Hvorfor søsætter du ikke jollen i Strib og sejler over bæltet ... ???

Mvh

Lui

Fra : René Borgaard

Dato : 12-05-04 16:43

Omvendt..
Bor i Fredericia og jollen er i Strib v. sommerhus.. og da jeg bor i
Fredericia og pt. ikke har bil og det bøvlet