Skærme
Fijala 3554
Eizo FlexScan L674 - problemer med DVI til~
Fra : Tobias Nielsen

Dato : 12-05-04 16:28

Hejsa

Så faldt valget på en Eizo FlexScan L674, der kom hjem i dag. Jeg har dog et
lille problem med det, som jeg håber I kan hjælpe med.

Jeg har problemer med at få billede på, når jeg forbinder via et DVI kabel.
Virker ubeklageligt med et almindeligt stik, men så snart jeg sætter DVI
kablet i, eller skifter over på digitalt input når jeg sort skærm.

Grafikkortet der leverer signalet, er et MSI GforceFX5900. Det har tidligere
kørt med en Sony X82 18.1 TFT på samme kort og samme samme kabel, helt uden
problemer.

Nogen ide om hvad fejlen kan være?

Hilsen Tobias