Hankat/stor killing søger hjem NU
Fra : Helle

Dato : 12-05-04 15:32

Hejsa.

Min søster står i en grim skilsmisse og må skille sig af med sin kat. Det
drejer sig om en hankat/stor killing som kom tilløbende, sulten og grim for
½ års tid siden. De har fodret den op og den har nu den lækreste pels og det
mest herlige temperament. Den elsker børn og finder sig i alt fra ungernes
side
Den er helt sort med en lille hvid blis på brystet. Den er hverken kastreret
eller vaccineret.
Den skal ud som en kat der både må være ude og inde da det er det den er
vant til nu. Den kan finde ud af at bruge en bakke indenfor og er MEGET
kælen. Faktisk har den det bedst med hvis man bærer rundt på den hele tiden.

Den er sund og frisk og ikke mindst meget legesyg.

Jeg håber INDERLIGT at nogen kan overtage den (og det skal være et blivende
sted så den ikke skal flyttes mere!) for hvis ikke der snart bliver fundet
et hjem, vil den desværre blive aflivet. Kæresten og jeg kan godt tage den
midlertidigt men er ikke så glad for at den skal flyttes alt for mange gange
og vi kan ikke tilbyde den at komme ud - så det er ikke særlig optimalt.
Deres hus ryger nok på tvang nu og det vil være synd for katten bare at
efterlade den i huset og jeg må indrømme at jeg ikke synes det er særlig
smart den kommer på internat når nu den er vant til at boltre sig udenfor i
træerne. At sidde i et bur er synd hvis det KAN undgåes.

Håber virkelig der sidder en person der ude som kunne tænke sig denne
dejlige mis.
Billeder kan mailes på et senere tidspunkt da de lige skal findes frem
først.

Katten er på Sydfyn.

Mvh Helle

--
Når du besvarer mig privat, så slet "FJERN" fra email adressen.

www.hellenielsen.dk

Interesseret i sundhed og velvære til både mennesker og dyr? -
Så klik ind på: http://www.flpshop.com/shop/shop_sydfyn

Fra : Helle Larsen

Dato : 13-05-04 18:42

> [...]
> Så klik ind på: http://www.flpshop.com/shop/shop sydfyn
>

> Ja, det er synd, er det. Prøv at kigge på de sider, som hedder
Omplacerings-kattene. Der skal katten godt nok være neutraliseret for at
komme med på de sider, men en neutralisering af en hankat koster vist ikke
mere end en aflivning. Så vidt jeg altså ved.

Held og lykke

Med venlig hilsen
Helle L.
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Helle Larsen

Dato : 13-05-04 19:11

> [...]
>
> www.hellenielsen.dk
>
> Interesseret i sundhed og velvære til både mennesker og dyr? -

P.S. På internat har dyrene det rimeligt og ret godt - her i Danmark.
Mange steder har de endda tillige løbegårde.

Det koster - vist nok - 300 kr. af aflevere en kat til Inge's Dyrehjem.
OG de er meget omsorgsfulde både der og hos Dyrenes Beskyttelse med at
finde gode og ordentlige hjem til dyrene, og hjem som tilgodeser, hvad
der passer til netop det eller det dyr.

Med venlig hilsen
Helle
- Tøm kattebakken ved privat svar