Skærme
Fijala 3554
En god 19" CRT skærm
Fra : Selcuk Kömürcü

Dato : 12-05-04 13:07

Jeg leder efter en god 19" CRT skærm som skal min. klare 1600 x 1200 ved 85
Hz.
Prismæssigt skal det helst ikke ligge ret meget over 2.500 kr.
Er der nogle der har gode erfaringer/anbefalinger?
Jeg vil også gerne høre om det hvis der er nogle som jeg absolut skal holde
mig fra.

Fra : Jeppe Seidelin Dam

Dato : 16-05-04 15:47

Selcuk Kömürcü skrev:
> Jeg leder efter en god 19" CRT skærm som skal min. klare 1600 x 1200
> ved 85 Hz.

Samsung 959NF. God skærm med diamondtron billedrør.

mvh
Jeppe Seidelin Dam

Fra : Lene Skov Mikkelsen

Dato : 17-05-04 18:40

> Samsung 959NF. God skærm med diamondtron billedrør.

Husk, at nogle skærme ofte har en lavere anbefalet opløsning end
1600x1200. Selv Samsungs 21" har kun en anbefalet opløsning på
1280x1024, hvorfor man nok skal regne med, at 1600x1200 ikke så står så
skarpt.
Men der bliver så lige et spørgsmål om pris, hvis du vil kunne køre
1600x1200 i 85Hz skarpt.

- Lene
http://piv.nu/