columbo
Fra : Eh-Fniller

Dato : 12-05-04 10:04

Howdy.

Efter at have set et par Columbo afsnit er jeg blevet nysgerrig
for at finde ud hvilken bil model han kører i.
Så vidt jeg husker siger han i et afsnit at det er Peugot.
Og hvis det er rigtigt... hvilken model og årgang er det?

EH

Fra : Jacob Andersen

Dato : 12-05-04 13:02

"Eh-Fniller" <en_skod@email.com> wrote in message
> [...]
> Så vidt jeg husker siger han i et afsnit at det er Peugot.
> Og hvis det er rigtigt... hvilken model og årgang er det?

Øhm, jeg har ingen ide om det med bilen, men lad mig lige indskyde at
Columbo uden sammenligning er verdens sejeste filmbetjent.

/Jacob

--
"You think he didn't know the 8 points and how to end a life with a super
quickness?"

Fra : Peter Lind

Dato : 12-05-04 16:20

> [...]
> Så vidt jeg husker siger han i et afsnit at det er Peugot.
> Og hvis det er rigtigt... hvilken model og årgang er det?

Det er en Peugeot 403 Cabriolet fra 1959.

Du kan se lidt om den her:
http://www.columbo-site.freeuk.com/car.htm

Og så kan jeg da røbe at den model faktisk godt kan være ret pæn:
http://www.allsportauto.com/modules.php?name=Sportphoto&zl_idMD=168

Mvh
Peter Lind

Fra : Eh-Fniller

Dato : 13-05-04 00:08

Peter Lind wrote:

> [...]
>
> Du kan se lidt om den her:
> http://www.columbo-site.freeuk.com/car.htm
>
> Og så kan jeg da røbe at den model faktisk godt kan være ret pæn:

lige precis det jeg ledte efter
jeg takker så meget

EH