Systemfejl i 3650
Fra : Ebbe

Dato : 12-05-04 08:51

Jeg er kommet i den uheldige situation, at jeg ikke kan se mine
beskeder. Det startede da jeg fik en SMS fra udlandet(kan ikke sige om
det var det der gjorde det).
Når jeg starter beskeder, siger den systemfejl. Hvad kan man gøre?

Hvad er det nu for en kode, der starter mobilen som da man fik den fra
fabrikken? *#blabla#

Ebbe

Fra : Ukendt

Dato : 12-05-04 09:08

"Ebbe" <ebbe@skummerDOTcom> skrev i en meddelelse
> [...]
> Når jeg starter beskeder, siger den systemfejl. Hvad kan man gøre?
>
> Hvad er det nu for en kode, der starter mobilen som da man fik den fra

Du skal gå i menuen "Gendan fabriksinstillinger" og taste 12345... Mon ikke
det virker....

-M&M

Fra : Ebbe

Dato : 12-05-04 09:19

M&M wrote:

> Du skal gå i menuen "Gendan fabriksinstillinger" og taste 12345... Mon ikke
> det virker....

Nej, det gør det ikke. Det var heller ikke den jeg tænkte på. Den laver
bare profiler og lidt andet om.. Ikke det store der

Ebbe

Fra : Morten Lynnerup

Dato : 12-05-04 19:19

Hej!
> [...]
> Når jeg starter beskeder, siger den systemfejl. Hvad kan man gøre?
>
> Hvad er det nu for en kode, der starter mobilen som da man fik den fra

Den hedder *#7370#

Morten