Om mere sms-plads i Nokia 3310?
Fra : haga

Dato : 12-05-04 02:35

Hej gruppe!

Der er kun plads til 8-9 sms'er.
Kan det udviddes til flere? (mere plads)

Fra : Ukendt

Dato : 12-05-04 06:06

> Der er kun plads til 8-9 sms'er.
> Kan det udviddes til flere? (mere plads)

Ja, med et nyere SIM-kort.

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : Mariusz Cielecki

Dato : 12-05-04 10:55

ja nyere dimkort burde kunne gøre det, men alligevel 8-9 SMS'er det

være for meget længe siden, jeg kan huske at jeg kom til
mobilverdenen
der var der plads til 20 enkle SMS'er på SIM kortene og plads til 200
mennesker i telefonbogen! Det lyder mærkeligt med kun plads til 8-9
stykker. Det kan jo være at de er kædet sammen

--
Venlig hilsen

Mariusz C [XoDeus]

Fra : haga

Dato : 12-05-04 23:58

Tak for svar.

Skal/kan jeg have et nyt simkort hos udbyderen,
med det samme nr?

vh/Haga

Fra : Ukendt

Dato : 13-05-04 07:04

> Tak for svar.
>
> Skal/kan jeg have et nyt simkort hos udbyderen,
> med det samme nr?

Ja, du skal have nyt SIM-kort hos din gamle operatør. Dog er det ikke
sikkert, at du kan få det gratis, hvis det intet fejler - afhængigt af
hvilken operatør du har. Har du f.eks. SONOFON kan du få et nyt gratis hvis
ikke det nuværende er et 32K-kort (hvilket det ikke er).

Fra : Karsten Krambs

Dato : 13-05-04 10:27

On Thu, 13 May 2004 08:03:40 +0200, "Jeppe Vestergaard" <Jeppe hos
dailyrush.dk> wrote:

> Har du f.eks. SONOFON kan du få et nyt gratis hvis
>ikke det nuværende er et 32K-kort (hvilket det ikke er).

Det kan det måske godt være -
Det kan være der gemmer sig 12 beskeder i udbakken, disse tæller også
med.

--
Karsten