3Mail - tekst skåret væk, samt opsætning a~
Fra : Andrew

Dato : 11-05-04 22:34

Hej

Når jeg sender en mail fra min 3Mail adresse på min 3 mobil NEC e616 kommer
kun de første ca. 10-15 bogstaver frem, resten er forsvundet når mailen når
sin destination.
Nogen, der kan forklare mig hvorfor dette sker?

Og så kan jeg SIMPELTHEN ikke finde ud af hvorhenne man indstiller en
ekstern postkasse på NEC e616'eren.
Kan finde 3MAIL, men kan ikke finde ud af hvorhenne jeg konfigurere f.eks.
en POP3 mail postkasse?! Nogle der kan fortælle mig det? Kan ikke
umiddelbart finde svaret i manualen...
Måske er jeg blind

Ellers er jeg sgu tilfreds med 3 og NEC'en. Den virker upåklageligt, og
synes faktisk at det er et HELT igennem fair abonnement: 149 kroner om
måneden og så har man ellers ubegrænset forbrug på 3 portalen til så godt
som alle tjenester. Så kan man jo bare slå sig løs Kommer nok ikke til
at bruge MOVI-opkaldene så meget da det er de færreste jeg kender der har en
3 mobil, men man får SATEME meget mobil for pengene (999,- + 6 måneder x 149
= 1900,- for en mobilos til ca. 5000,-

Jeg er sgu godt tilfreds dér

Mvh Anders

Fra : Nicky Precht

Dato : 12-05-04 01:24

Andrew wrote:
> [...]
> Kan finde 3MAIL, men kan ikke finde ud af hvorhenne jeg konfigurere f.eks.
> en POP3 mail postkasse?! Nogle der kan fortælle mig det? Kan ikke

Gå ind under "Besked" og tryk på "...". Vælg "Indstilinger" og "Email".
Rediger den sekundære postserver og sæt den som den primære ved tjek af
post.
Det virker perfekt med min cybercity account.

/Nicky

Fra : Andrew

Dato : 12-05-04 10:48

> [...]
> post.
> Det virker perfekt med min cybercity account.

JES!

Jeg kunne ikke se skoven for bare træer!

Kan man udover at sætte en ekstern pop3 mail op, også sætte sin 3mail op
her, så man ikke behøver at gå ind via 3portalen HVER gang man skal tjekke
sin 3mail?
Kan sgu ikke finde indstillings info på 3s hjemmeside!

Mvh Anders

PS: genial telefon! )