Minigolf til T610
Fra : Ole Olsen

Dato : 11-05-04 16:52

Hej
Jeg er lige hoppet over til en Z600 efter at have haft en T610. Er der nogen
der ved hvor man kan hente spillet fra T610, Minigolf? ... eller er der en
venlig sjæl, med en T610 der lige gider at smide spillet på en mail til mig

På forhånd tak
Ole Olsen
elo(snabel-A)kagecreme.dk

Fra : GrillBillerDK

Dato : 11-05-04 18:13

den kan wappes fra sonyericssons hjemmeside..

Fra : Ole Olsen

Dato : 11-05-04 22:14

Ok
Jeg har forsøgt at sætte det op på telefonen, men det virker sku ik helt
efter hensigten.
Kan man ikke downloade det et sted?

Mvh Ole

Fra : golfine

Dato : 13-05-04 13:17

Ole Olsen wrote:
> Ok
> Jeg har forsøgt at sætte det op på telefonen, men det virker sku ik helt
> [...]
Hej Ole
prøv:
http://www.myt610.info/games/original/Minigolf_tar.mpn
/Golfine

Fra : Ole Olsen

Dato : 13-05-04 18:51

tusind tak
lige hvad jeg søgte

Fra : MIchael

Dato : 12-05-04 13:50

Har selv lige købt en Z600 her er minigolf da standardt

Fra : Ole Olsen

Dato : 12-05-04 14:30

Det er det ikke på min. Men den var selvfølgelig brugt