blod i urinen ??!?!
Fra : Martin Larsen

Dato : 11-05-04 16:48

Når vi går tur har jeg set at et par enkelte ganeg er kommet en lille dråben
"blod" med ud når min huns tisser. Er ikke sikker på det er blod med det er
meget mørkt. Kan det være noget forhudsbetændelse der gør det ??? han har
tilsyneladende ingen problemer med at lade vandet.

MVh Martin

Fra : Heidi Jensen

Dato : 12-05-04 15:07

"Martin Larsen" <martin0larsen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> meget mørkt. Kan det være noget forhudsbetændelse der gør det ??? han har
> tilsyneladende ingen problemer med at lade vandet.

Du skal da bare se at komme til en dyrlæge og få det tjekket, der kan være
meget galt!

Fra : Martin Larsen

Dato : 12-05-04 15:43

> dråben
> er

> Du skal da bare se at komme til en dyrlæge og få det tjekket, der kan være
> meget galt!

HAr snakket med ham i dag og fået nogle piller mod blærebetændelse

Martin