Hvilken sang(e)
Fra : Rune Jensen

Dato : 11-05-04 16:22

Det er en sang jeg så å boogie for noget tid siden, og har hørt den
nogle gange i radioen siden.
Det er vist et dansk band, i videon er de nogle mexicanske dukker og kun
hoverderne er deres egne. Der er også noget mexicansk over sangen.
Det er en sjov video, men hvad hedder sangen?

Den anden så jeg i "musikprogrammet" på DR for 2 uger siden, der
handlede om hits. Denne sang var en af dem der afveg fra de normale
hits, men var meget populær i england. Sangen havde ikke noget omkvæd og
starten mindede slet ikke om resten af sangen.
Nogen der kan hjælpe?

Rune Jensen

Fra : Ralph

Dato : 11-05-04 17:04

"Rune Jensen" <rune@SLETTESesbjergbynight.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> hoverderne er deres egne. Der er også noget mexicansk over sangen.
> Det er en sjov video, men hvad hedder sangen?

"Juanito" med Powersolo

--
venligst
Ralph

Fra : sniper_Nolight

Dato : 11-05-04 17:10

> [...]
> hoverderne er deres egne. Der er også noget mexicansk over sangen.
> Det er en sjov video, men hvad hedder sangen?

Powersolo - Juanito

> [...]
> hits, men var meget populær i england. Sangen havde ikke noget omkvæd og
> starten mindede slet ikke om resten af sangen.

Jeg mener jeg så samme program og tror du mener det Fantastiske nummer Take
Me Out som spilles af Franz Ferdinand (ikke en mand, en gruppe)
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Rune Jensen

Dato : 11-05-04 17:31

sniper_Nolight wrote:

> Powersolo - Juanito

> Jeg mener jeg så samme program og tror du mener det Fantastiske nummer Take
> Me Out som spilles af Franz Ferdinand (ikke en mand, en gruppe)

Mange tak :)

Også til Ralph

Rune Jensen