Mangler reparations håndbog
Fra : BK

Dato : 11-05-04 15:48

Hej

Jeg mangler en reparations håndbog til en Citroen XM 3.0 V6 fra 1995, er
der mon nogen der ligger inde med sådan en eller ved hvor den kan skaffes ?.
På Amazon har de den heller ikke umiddelbart.

m.v.h.
Bjarne

Fra : Per Olsen

Dato : 11-05-04 16:12

> [...]
?.
> På Amazon har de den heller ikke umiddelbart.

Hej.

Prøv her:

Hofbergs Bog Club
Almindingen 8
5953 Tranekaer
Danmark
(+45) 70 265 265
CVR-nr: DK 13602832
http://www.hofberg.dk
info@hofberg.dk

Pe®=s1

Fra : BK

Dato : 11-05-04 17:02

Hej

De har lige præcis ikke til V6 versionen

m.v.h.
Bjarne

Fra : Niels Skaaning

Dato : 11-05-04 18:41

"BK" <bjarne.kjaer@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
?.
> På Amazon har de den heller ikke umiddelbart.

Den findes kun fra So Wirds Gemacht og er på tysk og ret dårlig. På
www.citroenakuten.nu kan du så vidt jeg huske downloade værkstedsmanualen i
PDF-format.

NS

Fra : Martin Schyth

Dato : 11-05-04 19:20

Citroen XM Petrol & Diesel (1989-1997) Service & Repair Manual
Indbinding : Hardback
ISBN : 185960451X
af Steve Rendle, Spencer Drayton

Pris : kr 239,98

          Normal leveringtid : 2-4 uger
          Leveringsstatus : Fjernlager

http://www.saxo.dk

/Martin

Fra : Niels Bengaard

Dato : 11-05-04 19:28

Hvad med denne på amazon???

http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/1898780307/ref=pd_sim_b_dp_1/202-7873763-8534220#product-details

Niels

Fra : Lars

Dato : 12-05-04 07:30

> [...]
skaffes ?.
> På Amazon har de den heller ikke umiddelbart.

Har du prøvet www.pickabook.com ?
Jeg har lige købt der, og gav lidt over 200,- inkl. porto for en Haynes
til min
egen vogn.

hilsen
Lars