Søgen efter bog
Fra : Rasmus Møldrup

Dato : 11-05-04 14:31

Hej NG.

Jeg går og leder efter en bog af navnet

MODIFYING AND TUNING FIAT/LANCIA TWIN-CAM ENGINES.

Den er skrevet af en fyr der hedder GUY GROFT.

Jeg ville høre om der er nogle her der kender bogen og evt. ved hvor den kan
købes.

med venlig hilsen
Rasmus Møldrup
rmr@stofanet.dk

Fra : Mikael L

Dato : 11-05-04 14:51

"Rasmus Møldrup" <rmr@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Den er skrevet af en fyr der hedder GUY GROFT.
>
> Jeg ville høre om der er nogle her der kender bogen og evt. ved hvor den

Køsters Motorboghandel
Østergade 9
8900 Randers
tlf. 86 42 66 13
fax 86 42 08 13

Jeg vil tro han kan hjælpe dig. Hvis han ikke kan ,ved jeg ikke hvem der
kan.

Mikael

Fra : M.Madsen

Dato : 11-05-04 15:32

Jeg kan hjælpe dig, jeg brugte 1 søgning på google.com

http://www.dropbears.com/amazon/asinsearch_0947981985.html

Michael

Fra : Ukendt

Dato : 11-05-04 16:49

> MODIFYING AND TUNING FIAT/LANCIA TWIN-CAM ENGINES.

THansen har Haynes´ serie om tuning af særlige bilmærker.

(Det er ikke den samme serie som de normale rep-bøger.)

--
/Jan W Nielsen

Fra : Thomas

Dato : 11-05-04 17:35

"Rasmus Møldrup" <rmr@stofanet.dk> wrote in message
> [...]
>
> Den er skrevet af en fyr der hedder GUY GROFT.
>
> Jeg ville høre om der er nogle her der kender bogen og evt. ved hvor den

Hej

Var det ikke den bog Lotus gutterne havde gang i, da de ordnede den der Lada
(hvis du har set programmet/klippet)

Mvh

Thomas