Papkasse-katten
Fra : Brian A.

Dato : 11-05-04 14:44

Hejsa!

Vores kat er noget underlig når det kommer til det med papkasser...
Man skal jo spare når man er på SU, så de gratis papkasser i supermarkederne
er altid at foretrække frem for poser. Efter alle varer er sat på plads
herhjemme smider jeg den tomme papkasse på gulvet. Straks herefter vrælter
den fede mis op i kassen, snuser lidt og ligger sig så ned. Her kan det
meste af en dag gå med at putte. Det varer nogle dage, så er kassen ikke så
interessant længere, men så skal mor og far sikkert også snart ud og køb ind
igen, og så kommer der selvfølgelig en ny kasse man skal putte i :)

Har jeres katte også dette lidt underlige forhold til papkasser?

Fra : Ida

Dato : 11-05-04 13:52

--

"Brian A." <Ask-for-it@This-is-invalid.com> skrev i en meddelelse
> [...]

> igen, og så kommer der selvfølgelig en ny kasse man skal putte i :)
>
> Har jeres katte også dette lidt underlige forhold til papkasser?

Hej Brian

Kan kun sige ja - papkasser og huskesedler, der har været en tur i
vaskemaskinen, er i højeste kurs herhjemme.
Om det er store eller små papkasser er for kattene underordnet, men skal jeg
være rigtig sød ved dem, så skærer jeg lidt huller i forskellige størrelser
i kasserne - der kan stikkes både kattelapper og hoveder ud af sådan nogle
og det er herligt for mig at se på
Silkepapir - den slags der bla pakkes blomster ind og - er største hit hos
mine killinger, der kan få megen tid til at gå med, at hoppe rundt på sådan
et stykke knitrende legetøj.

En del af mine katte har en 'ting' med plastik - det skal slikkes på eller
ædes. Min ene hunkat går i skraldespande efter den cellofan der er omkring
cigaretpakker, så der er børne og kattesikret *s*

Ida

www.corkycoon.dk
Nu med killinger

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 11-05-04 13:53

On 2004-05-11 15:43:45 +0200, "Brian A." <Ask-for-it@This-is-invalid.com> said:

> Har jeres katte også dette lidt underlige forhold til papkasser?

De er helt klart gode at sidde i - og at små-slåsse i og om!
Men poser og tasker er bedst! Her kan man sidde og tænke over
tilværelsen læænge - eller i hvertfald til man bliver jaget ud af
søster
--
Knus fra Ann R

Fra : zasha

Dato : 11-05-04 16:16

<klip> Har jeres katte også dette lidt underlige forhold til papkasser?

Jep...*smil* og jo mindre jo bedre *G* så sidder Mulle dér .. i spænd..og
ser ud som om han regner med der vil ske en frygtelig masse spændende..og
det gør der jo ligesom ikke, men han venter lææææææææænge...
Af og til lægger jeg så et lille tæppe over ham og kassen, så går han helt i
ekstase *G*

--
Hilsen Miver og Mulle's mor Heidi

http://hei.homepage.dk
og
http://chocolade.dk
og
http://www.onlinesalg.dk/default.asp?Firmaid=3636

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 11-05-04 20:16

Brian A. skrev i en meddelelse...

> Har jeres katte også dette lidt underlige forhold til papkasser?

Både og - på sin vis

Alle mine tre misser elsker papkasser. Jeg har en lille en stående der har
overlevet fra før jul og så en stor en fra februar. Ellers holder kasser
ikke så længe hernede. Tøserne leger fangeleg med hinanden ind og ud af
kassen og bruger den til at kratte godt og grundigt i. Det er i og for sig
helt i orden - det overlever kassen stort set i et godt stykke tid.

Men så er der jo Gizmo. Gizmo har en fiks ide med papkasser, aviser,
reklamer, ulæste breve og alt andet papir han kan få fat i - det skal
finstrimles i tilfælde af at jeg nu skulle få brug for at lave et ton
papmache. Så han bruger tænderne til at trække den ene strimmel efter den
anden af - og så er der altså ikke meget papkasse tilbage. Og hvis det går
rigtigt godt - hvilket det altid gør hvis papkassen står på gulvet - ender
han med at tisse en ordentlig tår i den - og sådan en papkasse er ligesom
ikke helt tæt, så efter sådan en tur er vi ikke helt gode venner i et stykke
tid. Men der kommer jo altid en ny papkasse - kræene ææææælsker dem jo.

Mvh Tina
--
www.1001kat.dk
- kom til reception 15. maj i Randers

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 11-05-04 21:05

On 2004-05-11 21:15:30 +0200, "Tina Susanne Johansson"

*lool*
--
Knus fra Ann R

Fra : Helle Frederiksen

Dato : 12-05-04 10:30

Tina Susanne Johansson <tina_johansson@NOSPAMyahoo.com> skrev:

>Men så er der jo Gizmo. Gizmo har en
> [...]

Hæ...sådan en kat har jeg også haft!
Han så helt ekstatisk ud, når han rev papir/pap i stykker .

Engang jeg var på ferie, og misserne blev passet af mine forældre
(hjemme hos mig selv), havde posten været der med en pakke. Da der
ikke var nogen hjemme, havde han smidt sådan en rekvisition ind af
brevsprækken. Den kunne min mor så samle op da hun kom - indtil
flere steder i lejligheden . Hun prøvede så at rekonstruere den
så godt hun kunne. Alligevel blev det til et større detektiv-
arbejde på posthuset, da der manglede et par vigtige stumper. Jeg
fik dog min pakke til sidst .

Helle Frederiksen.

Fra : Jokerman

Dato : 11-05-04 20:35

> [...]

> igen, og så kommer der selvfølgelig en ny kasse man skal putte i :)
>
> Har jeres katte også dette lidt underlige forhold til papkasser?

Ja.

Frida elsker pap-kasser især hvis der er et hul i siden så den kan vendes
om, så er det en glimrende hul, hvorfra man kan angribe byttet hvis det
skulle komme forbi. Stangmusen er flere gange blevet angrebet fra den
position. Man kan jo også sidde på "taget" og holde udkik ellers kan man
bare bide og flå i den. Papkassen der er en overlever fra juleaften og
stangmusen er det eneste legetøj Frida endnu ikke er blevet træt af, og hun
ser så sød ud når hendes snude titter ud under kassens åbning.

Hilsen Jokerman

Fra : Jan Holm

Dato : 12-05-04 08:19

Brian A. wrote:
> Har jeres katte også dette lidt underlige forhold til papkasser?

Bedøm selv http://www.parkholm.dk/strumph_kasse.jpg
Har har det generelt sjovt med papir og pap, hvis der er
et helt tomt rum og der ligger et stykke papir, så er det
helt sikkert at han vil ligge sig på det.

Ellers er resten af banden også rigtig glade for papkasser.

Mvh
Jan Holm

Fra : Leyna

Dato : 12-05-04 09:25

On Wed, 12 May 2004 09:19:27 +0200, "Jan Holm" <NOSPAM@NOSPAM.TIA>
wrote:

>Bedøm selv http://www.parkholm.dk/strumph_kasse.jpg

Vi havde et frygteligt hyr da vi skulle pakke sammen før vi flyttede.
Vi havde et halvt års tid at løbe på, så vi pakke jo bare stille og
roligt de ting væk som vi ikke lige skulle bruge, men det første der
var i hver ENESTE kasse, det var altså Mini!

--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Kate

Dato : 12-05-04 19:08

Leyna <leyna@leyna.dk> wrote in

> var i hver ENESTE kasse, det var altså Mini!

Kender det
Jeg flyttede Mowgli ud af mangen en flyttekasse både mens jeg pakkede
ned, men også mens jeg pakkede ud. Dvs efter en god måned her har jeg
stadig nogle kasser jeg skal ha' pakket ud, så han får tid til at sidde
i nogle flere

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Winther

Dato : 13-05-04 11:41

> [...]

> igen, og så kommer der selvfølgelig en ny kasse man skal putte i :)
>
> Har jeres katte også dette lidt underlige forhold til papkasser?

Jeg har tre katte som putter sig alle steder, jo mindre jo bedre.
Plasticposer er også et hit.

Se kassemis under dk.binaer

Vh. Winther

Fra : Kate