Lidt billeder
Fra : Helle Madsen

Dato : 11-05-04 11:51

Så er det endeligt lykkedes mig at tage nogle fornuftige billeder af Rani,
hvor man også kan se hvad hun ligner

http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_show.php?album=702&folder=936&limit_start=0&limit_user=15

På billederne ligger hun sammen med Rolex, de to er uadskillige, og de er
ganske tilfredse med sig selv efter at ha raseret både sofaen og min
jobansøgning Det går faktisk rigtigt godt med hende, hun er en lille
bandit, der absolut laver sin del af ulykkerne efterhånden. Hun har også
lært at indfinde sig i køkkenet når der bliver lavet mad, man kan jo tigge
råt oksekød af slaverne, det helt store hit for tiden.

/potedask Helle og Rani, der ikke synes resten af banden skal sove til
middag endnu

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 11-05-04 15:29

"Helle Madsen" <gizmotrold(nospam)@hotmail.com> writes:

> Så er det endeligt lykkedes mig at tage nogle fornuftige billeder af Rani,
> hvor man også kan se hvad hun ligner

Øhm en kat *GGG*
Nej hun ser da sødde ud *S*

> [...]
> lært at indfinde sig i køkkenet når der bliver lavet mad, man kan jo tigge
> råt oksekød af slaverne, det helt store hit for tiden.

Det er da også at foretrække et antal numre i stedet for bekymringer
for om missen nu har det godt hos en...

--
Med venlig hilsen & mIauu samt Miauu
Henrik & Anastacia samt Melissa fra regnbuebroen

http://misbamsen.dk posted with gnus Do not fear the penquin

Fra : dpl

Dato : 11-05-04 18:23

Hej Helle
Som hun dog ligner Raisa helt enormt! Så selvfølgelig er hun super skøn
*grin*. Og sjovt at hun også tigger mad, der er vist en brist i deres
pdragelse der *smil*.

Hilsen Dorthe
http://www.vildkat.dk/

Fra : Helle Madsen

Dato : 12-05-04 10:11

Hej Dorthe

Ja, Raisa og Rani ligner godt nok hinanden, det undrer mig næsten hvordan
Angelika kunne se forskel
Så lige på din hjemmeside at du havde fået et nyt billede af Victor op. Han
er godt nok blevet stor og flot

Venlig Hilsen

Helle

Fra : dpl

Dato : 15-05-04 14:16

Jep, han er ved at blive en rigtig steg *smil*.
Og romantikken blomstrer i disse bryllups-tider, for de to skønne er i
fuld gang med at lave små sibilinger til mig *grin*. Nu håber jeg han
får ordentlig tag på det denne gang.

Hilsen Dorthe
http://www.vildkat.dk/