Film forkæles af medierne
Fra : Bo Warming

Dato : 11-05-04 10:47

Grundløst gøres genier i alskens fag til sindsyge, af misundelse.

Men filmkunsten er fredet

Geni overlapper ikke genialitet pga hjerneafvigelse

Genier har intenst liv. Gider ikke omgås massemennesker. Hades derfor af
massemennesker.
Men når van Gogh begår selvmord, er der ikke pga sindsyge. Han havde lettet
sit hjerte for det der var hans livsværk og fortsættelse havde været nedtur.
Hvorfor finde sig i et liv med kun nedtur?

Læger skulle skabe sig skadeligt speciale, psykiatri, så de leflede for
massernes misundelse mod genier, og påstod grundløst at de var
neurosyfilislidende og sindsyge osv.
Sindsygbegrebet bør forbeholdes de der frivilligt søger psykiaterhjælp eller
er farlige. Selvmord kan være en sund og rigtig løsning.
Van Gogh var i døgnet fra sit kluntede selvmordsskud i brystet(ikke i maven)
fuldt bevidst og fattet og fornuftig, som han var i næsten hele sit liv. Det
var en ukritisabel beslutning han havde taget at "stoppe mens legen var
god" - men medlidenhedsbavl gør alt til behandlersag. Kun for jobskabelsens
skyld.

"The concept of genius as akin to madness has been carefully
fostered by the inferiority complex of the public. Ezra Pound

"Plato talte for hele menneskeheden når han sagde at "Af galskab
har Grækenland høstet sine største fordele. For de overlegne instinkter, der
følte sig kaldet til at bryde konventionens åg, var der ikke andet at gøre,
hvis de ikke var virkelig sindsyge end at foregive sindsyge. Nietzsche

--
Bo Warming
Bjelkes Alle 46, 2200 København N

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 11-05-04 13:23

On Tue, 11 May 2004 11:47:27 +0200, "Bo Warming"
<ELTZNXFXSMII@spammotel.com> wrote:

> Selvmord kan være en sund og rigtig løsning.

Jamen så bør geniet BW jo vælge den udvej straks.

Farvel og tak. Vi kommer ikke til at savne dig.

Mvh
Niels Søndergaard

Fra : J

Dato : 11-05-04 19:45

"Niels Søndergaard" <ns@post.cybercitypunktumdk> skrev i en meddelelse

> Jamen så bør geniet BW jo vælge den udvej straks.
>
> Farvel og tak. Vi kommer ikke til at savne dig.
>

> Mvh
> Niels Søndergaard

Bo Warming er den eneste person, jeg nogensinde har plonket. Det er dog
sjovt at følge lidt med, især når man kun læser folks reaktion på hans vås.
Denne fik mig ihvertfald til at trække på smilebåndet.

En enkelt ting skal idioten dog roses for, nemlig at hans emnelinjer er så
tydelige at man altid ved hvor indlægget kommer fra. Eksempler som "Kvinder
fortjener at blive voldtaget", "Kunstigt smør er bedst", "Film forkæles",
"Nazister er ikke spor onde", "Mænd behøver ikke gå i bad", "Små børn tager
ikke skade af at have sex med deres rare onkel" og så videre.

Goodbye and good riddance!

Jonas

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 11-05-04 21:17

> [...]
tager
> ikke skade af at have sex med deres rare onkel" og så videre.

LOL!

Mvh. Martin

Fra : -V-

Dato : 11-05-04 20:04

Niels Søndergaard wrote:
> Jamen så bør geniet BW jo vælge den udvej straks.
>
> Farvel og tak. Vi kommer ikke til at savne dig.

Hvilket foranlediger mig til at spørge totalt offtopic:
Hvad lever BW egentlig af?

-V-

Fra : Martin Moeller

Dato : 11-05-04 20:29

-V- skrev:

> Hvilket foranlediger mig til at spørge totalt offtopic:
> Hvad lever BW egentlig af?

Mad?

Fra : NTFS

Dato : 11-05-04 20:48

http://www.cs.auc.dk/~hans/bo-warming.OSS.html

Fra : -V-

Dato : 11-05-04 21:05

NTFS wrote:

> http://www.cs.auc.dk/~hans/bo-warming.OSS.html

Åh, ja.

Den havde jeg da helt glemt, sorry.
Og tak.

Så han er altså førtidspensionist? Hvorfor?

-V-

Fra : Ukendt

Dato : 12-05-04 11:38

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> skrev i en meddelelse

> Åh, ja.
>
> Den havde jeg da helt glemt, sorry.
> Og tak.
>
> Så han er altså førtidspensionist? Hvorfor?

Fordi han ikke er rigtig rask i roen??

> -V-

Lars B
Som normalt ALDRIG skriver i en BW tråd, i håb om at de en dag forsvinder af
sig selv!