Kan man mærke de der 10/15 % skævbremsning~
Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 11-05-04 10:18

Hej gruppe,

Affødt af al den synssnak der har været i gruppen de sidste par dage, kom
jeg til at filosofere over om man i grunden kan mærke det ved daglig kørsel,
at bilen bremser skævt med de der 10/15 % som åbenbart er tilladeligt ved
syn ?

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Bo Christensen

Dato : 11-05-04 10:27

> [...]
kørsel,
> at bilen bremser skævt med de der 10/15 % som åbenbart er tilladeligt ved
hej,
der kommer an på om det er foran eller bagpå.
Før mit forrige syn var jeg på motorvej med 110,
jeg slap rattet forsigtigt, og bremsede hårdt, den
kørte fint ligeud. Ved synet dagen efter, bremsede
den 70% skævt bagpå , så jeg vil sige nej til dit
spørgsmål...
/bo

Fra : Snusken

Dato : 11-05-04 16:03

Såfremt et solidt hiv i håndbremsen giver et par lige lange bremsespor
på jævn asfalt er skævbremsningen som regel mindre end 20%, i hvert med
Peugeot og VW tromlebremser i bag !

mvh eric

Fra : Snusken

Dato : 11-05-04 15:59

Såfremt et solidt hiv i håndbremsen giver et par bremsespor på jævn