Ip adresse
Fra : Michael Christiansen

Dato : 11-05-04 09:04

Hejsa,

Der var engang et program i win98 der hed winipcfg.exe
Er der nogen der ved hvad det hedder i win2000 og XP?

På forhånd tak!

/Michael

Fra : Ingmar Jørgensen

Dato : 11-05-04 09:16

Mon ikke det ipconfig.exe du har brug for.

Fra : Michael Christiansen

Dato : 11-05-04 09:37

Tak skal du have, den kan ikke helt det samme, men det er tilstrækkeligt.
/Michael

Fra : Søren Andersen

Dato : 11-05-04 09:51

"Michael Christiansen" <and@eby.dk> wrote in message
> Hejsa,
>
> Der var engang et program i win98 der hed winipcfg.exe
> Er der nogen der ved hvad det hedder i win2000 og XP?

Ikke som standard, men du kan downloade wntipcfg fra Microsoft

http://www.microsoft.com/windows2000/techinfo/reskit/tools/existing/wntipcfg-o.asp

Fra : Michael Christiansen

Dato : 11-05-04 15:39

Tak, det var lige den jeg ledte efter...