Ford Sierra
Fra : brian

Dato : 11-05-04 07:40

Jeg har kig på en Ford Sierra 1,6 Plaza sedan fra '88
Sygdomme??
Hvad er Plaza udstyr??

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 11-05-04 07:48

brian wrote:
> Jeg har kig på en Ford Sierra 1,6 Plaza sedan fra '88
> Sygdomme??

Kik efter rust (som på alle andre gamle biler).
Tjek specielt de bagerste vanger, da det er en svaghed på den model.
Og ellers kan du tjekke www.dkfritidbil.dk, hvor du kan se en gennemgang af
netop en Sierra (dog lidt ældre) på disse sider:
http://www.dkfritidbil.dk/koeb_salg/brugt_bil2.htm

> Hvad er Plaza udstyr??

Svjh er det soltag, tonede el-ruder samt velour sæder og lidt andre
pyntelister udvendigt.

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : claus-betina

Dato : 11-05-04 10:14

og hvis den har skiver ibag så er den født med ABS bremser.
Lidt dyre at have men så bremser den vidunderligt.
claus

Fra : Olesen

Dato : 11-05-04 17:33

"claus-betina" <claus-betina@mail.slet.dk> skrev i en meddelelse
> og hvis den har skiver ibag så er den født med ABS bremser.
> Lidt dyre at have men så bremser den vidunderligt.

Er fordelen ved skiver ikke 'kun', de nemmere har mulighed for
at komme af med varmen ? Samt det ser bedre ud.
Men skiverne kan blive skæve som i 'for' ?

Mig bekendt kan tromlebremser bremse lige så godt,
og noget mere holdbare.