N6230 - overføre musik ???
Fra : Brian S Jensen

Dato : 11-05-04 06:55

Hej

Jeg ved det har været oppe før, men.....

Jeg har omdøbt MMC-kortet - jeg har også oprettet en mappe på
det (som hedder MP3) - men jeg kan ikke "se" kortet via PC Suite

Jeg kører PC Suite 6.0 - via Bluetooth

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Peter Rongsted

Dato : 11-05-04 12:06

"Brian S Jensen" <m3m5@hotmail.com> wrote:

> [...]
>
>Jeg har omdøbt MMC-kortet - jeg har også oprettet en mappe på
>det (som hedder MP3) - men jeg kan ikke "se" kortet via PC Suite

Du kan hente PC Suite 6.1 på nokia.com. Deb virker fint hos mig

Peter

Fra : Brian Bilenberg

Dato : 11-05-04 12:50

Har spurgt længere nede i gruppen. Men hvordan fungerer jeres bluetooth
forbindelse. Jeg bruger PC Suite 6.1 (virkede overhovedet ikke på 5.8 der
fulgte med telefonen). Nå jeg tænder min bærbare med bluetooth finder den
med det samme telefonen og alt virker. Hvis jeg så forlader computeren, med
telefonen selvfølgelig, og kommer igen virker bluetooth forbindelsen ikke.
Under Trådløse Forbindelser og Nokia Connection Manager står telefonen men
ingen af programmerne i PC Suiten kan få kontakt med telefonen.

Bruger firmware V 3.15

Mvh. Brian

Fra : Tonny Jensen

Dato : 11-05-04 17:59

"Brian S Jensen" <m3m5@hotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> Jeg har omdøbt MMC-kortet - jeg har også oprettet en mappe på
> det (som hedder MP3) - men jeg kan ikke "se" kortet via PC Suite

Husk filerne skal ligge i roden for at kunne afspilles i musikafspilleren