Fantastiske Toyota??!!
Fra : KH

Dato : 10-05-04 23:43

Jeg var en af de "heldige" vindere i konkurrencen hvor man kunne vinde
Toyotas gamle tøj.

Jeg meldte mig til fordi jeg kunne se det "kultagtige" i at tøffe rundt i en
Toyota kedeldragt, når alle mine venner havde en sædvanlig kansas. Så da jeg
fik mailen om at jeg var en af de "heldige", skyndte jeg mig at kører de 40
km for at hente dragten.

Der blev jeg godt nok skuffet!!! Jeg fik udleveret ét stk. ny tshirt med et
lille print af Toyota. 40 km for en tshirt til en samlet værdi at 10 kr. Dog
havde en kedeldragt heller ikke været noget værd, men der var dog lidt sjov
med den.

Jeg skrev en mail til Toyota hvor jeg forklarede hvorfor jeg syntes at det
var en meget ringe præmie. Deres svar var ganske kort:

(klip fra deres mail)

Det er selvfølgelig beklageligt at du er utilfreds med din præmie i
konkurrencen, men vi mener at vi tydeligt har gjort opmærksom på at der var
tale om forskellige beklædningsdele på formularen, herunder t-shirts,
bukser, jakker mm.

(klip slut)

Er det mig som er helt fra den og bare er pisse utaknemmelig?? Jeg mener dog
ikke at have set i reklamen at der var tale om nye tshirts!!

Klaus

Fra : Olesen

Dato : 11-05-04 00:13

"KH" <Fuck@Off.ma> skrev i en meddelelse

> Der blev jeg godt nok skuffet!!! Jeg fik udleveret ét stk. ny tshirt med
et

1) Toyota ser vel næppe det smarte i, flere 1000 danskere render rundt i
deres 'mærketøj'.
2) Et meget smart PR trick, som åbenbart fik folk op af stolene og ud i
bilerne.

Fra : K

Dato : 11-05-04 00:23

"KH" <Fuck@Off.ma> skrev i en meddelelse

> Er det mig som er helt fra den og bare er pisse utaknemmelig?? Jeg mener
dog
> ikke at have set i reklamen at der var tale om nye tshirts!!

Jeg ville nok ærgre mig over at bruge benzin ( penge ) ved at køre en så
lang tur, derfor ville jeg helt sikkert vælge at få tilsendt præmien istedet
!

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 11-05-04 05:13

"KH" <Fuck@Off.ma> skrev i en meddelelse
> Er det mig som er helt fra den og bare er pisse utaknemmelig?? Jeg mener
dog
> ikke at have set i reklamen at der var tale om nye tshirts!!

IMO ja...

\Mandal

Fra : Jan Mikkelsen

Dato : 11-05-04 06:52

Brian Fisker [8900] wrote:
> "KH" <Fuck@Off.ma> skrev i en meddelelse
>
> IMO ja...
>
> \Mandal

Jeg er aldeles uenig .. ud fra reklamen vil jeg til enhver tid være
overbevist om, at det var en kedeldragt. Der har aldrig været tale om
t-shirts.

/Jan

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 11-05-04 07:42

"Jan Mikkelsen" <jhm@NOSPAM.kom.auc.dk> wrote in message

> Jeg er aldeles uenig .. ud fra reklamen vil jeg til enhver tid være
> overbevist om, at det var en kedeldragt. Der har aldrig været tale om
> t-shirts.

Sådan forstod jeg også reklamen i sin tid..

--
/Dennis
Pug 106GTI

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 11-05-04 07:57

Dennis Pedersen wrote:

> Sådan forstod jeg også reklamen i sin tid..

Som jeg husker det, så sagde/skrev de ikke at der specifikt var tale om
kedeldragter, men mere generelt bare arbejdstøj.

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Brian A.

Dato : 11-05-04 11:57

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMwebspeed.dk> skrev i en meddelelse
> Som jeg husker det, så sagde/skrev de ikke at der specifikt var tale om
> kedeldragter, men mere generelt bare arbejdstøj.

Ja gammelt, og dermed brugt. KH fik udleveret en splinter ny T-Shirt. Han
blev lovet en brugt, men fik en ny :)

Fra : Hans L. Jørgensen

Dato : 11-05-04 08:44

"Dennis Pedersen" <usenetspam@*FJERNDETTE*daydreamer.dk> skrev i en
meddelelse news:40a075dc$0$200$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

Nej men ej heller "tale" om en kedeldragt, som jeg husker den var der alene
"tale" om beklædning.

Men det beviser jeg så blot hvor stor vægt det sete har..

--
Hans L. Jørgensen
8660 Skanderborg

Fra : Uffe Ravn

Dato : 11-05-04 16:20

"Hans L. Jørgensen" <hansjo@XXXget2net.dk> skrev

> Nej men ej heller "tale" om en kedeldragt, som jeg husker den var der
alene
> "tale" om beklædning.
>
> Men det beviser jeg så blot hvor stor vægt det sete har..

Og DET burde Toyota have tænkt over da man lavede reklamen.

Imens kan vi andre så tænke over hvilken troværdighed Toyota så har.

Mvh.

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 11-05-04 12:05

"Brian A." <Ask-for-it@This-is-invalid.com> writes:

> Ja gammelt, og dermed brugt. KH fik udleveret en splinter ny T-Shirt. Han
> blev lovet en brugt, men fik en ny :)

Hvis de da bare også havde den holdning når de solgte biler....

Jeg vil gerne se på en brugt toyota... - Ja så gerne, her er en gammel
end, du kan få den gratis... fint, den snupper jeg... Og så fik jeg
sådan en sprit ny Toyota Corolla.... hvem brokker sig?

/Thomas - Der også selv havde set reklamen og mente det var en
kedeldragt man fik, vandt desværre ikke den (ej heller en t-shirt)

Fra : Freddy O. Christense~

Dato : 11-05-04 20:23

KH wrote:
> Jeg var en af de "heldige" vindere i konkurrencen hvor man kunne vinde
> Toyotas gamle tøj.

Jeg gider slet ikke rende rundt i tøj der står Toyota på. Men mener dog osse
at det fremgik at det var brugt arbejdstøj. Find reklamen på nettet og tjek.
Og klag så din nød så vi kan få noget retvisende og ærligt reklame.

FOCs

Fra : Jesper Sørensen

Dato : 12-05-04 07:31

Jeg var også en af de heldige, og fik også en t-shirt.
Jeg har så senere læst i Jern og Maskinindustriens blad at Ole O og de andre
hos Toyota havde fået mange flere henvendelser end de regnede med.
Der var kun 4000 brugte kedeldragter som de mente var i sådan en stand at de
kunne genbruges. Og allerede efter et par dage havde de fået 10000
henvendelser fra folk der ville have del i tøjet, og i alt kom der over
30000 henvendelser.
Så det er åbenbart kun 4000 personer der har fået brugt arbejdstøj, vi andre
må nøjes med en t-shirt.

Mvh. Jesper
Der også er skuffet over ikke at have fået en kedeldragt.

Fra : Roberto Saldo

Dato : 12-05-04 07:47

Jesper Sørensen wrote:
> [...]
> må nøjes med en t-shirt.
>
> Mvh. Jesper
> Der også er skuffet over ikke at have fået en kedeldragt.

Jeg fik ikke engang en t-shirt så du skal bare være glad :)

--
Roberto Saldo

Fra : Jesper Sørensen

Dato : 12-05-04 08:00

> Jeg fik ikke engang en t-shirt så du skal bare være glad :)
>
> --
> Roberto Saldo

Jamen jeg er skam også glad for min nye T-shirt.

Jesper