Husk nu TopGear på TV3+ kl. 23.55 i aften!
Fra : Henrik B.

Dato : 10-05-04 20:35

I aften smadrer de bl.a. en Toyota Pick-up, for at se, hvad den kan klare -
og det er en hel del.

M.v.h.

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 10-05-04 20:48

Hej!

"Henrik B." wrote:

> I aften smadrer de bl.a. en Toyota Pick-up, for at se, hvad den kan klare -
> og det er en hel del.

Godt du mindede mig om det :) Can't wait!

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 10-05-04 22:01

On Mon, 10 May 2004 21:35:11 +0200, Henrik B. wrote:

> I aften smadrer de bl.a. en Toyota Pick-up, for at se, hvad den kan klare
> - og det er en hel del.

Og du har jo selvf. optaget så jeg kan få en kopi?

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Michael

Dato : 10-05-04 22:38

> Og du har jo selvf. optaget så jeg kan få en kopi?

Det har slet ikke været endnu :)

--
Mvh.
Michael Bested

Fra : Søren Rasmussen

Dato : 10-05-04 22:47

Thanx.... havde svedt det totalt ud !!!! :) :) :) :) :)

Fra : Michael Nielsen

Dato : 10-05-04 23:30

> I aften smadrer de bl.a. en Toyota Pick-up, for at se, hvad den kan
klare -
> og det er en hel del.

Kæft den fik tæsk og den var ikke til at dræbe...

--
Best regards
Michael Nielsen

Fra : -V-

Dato : 10-05-04 23:45

Michael Nielsen wrote:

> Kæft den fik tæsk og den var ikke til at dræbe...

Men havde de ikke klippet en del af programmet ud?

Jeg har da tidligere set den få prygle ved at blive næsten bortsprængt
sammen med et hus.
Eller blander jeg to ting sammen?

-V-

Fra : -V-

Dato : 11-05-04 00:39

-V- wrote:

> Men havde de ikke klippet en del af programmet ud?
>
> Jeg har da tidligere set den få prygle ved at blive næsten bortsprængt
> sammen med et hus.
> Eller blander jeg to ting sammen?

Dér var det jo!

Pheew, hukommelsen er ikke helt væk endnu.

-V-

Fra : *trads*

Dato : 11-05-04 19:23

Bliver det evt genudsendt en anden dag ?? Så jeg kan huske det med videoen !