Hjælp
Fra : elisabeth

Dato : 10-05-04 20:09

Hejsa
Jeg har en udenlandsk ven, som har bedt mig skaffe musik med en kunstner,
han påstår hedder noget i retning af Santello. Genren skulle angiveligt være
R & B - agtig.
Jeg har søgt på alle mulige og umulige stavemåder, og har fundet en Rod
Santello, der er punk-musiker, samt Zantello, der er metal. Det er ikke
nogen af disse, min ven tænker på.
Er der evt. en af jer, der kan hjælpe?

Hilsen
Elisabeth

Fra : Sune Salminen

Dato : 10-05-04 20:28

elisabeth wrote:
> [...]
> Rod Santello, der er punk-musiker, samt Zantello, der er metal. Det
> er ikke nogen af disse, min ven tænker på.

Kan det være Shantel fra Frankfurt han mener? Det er nok ikke så
RnB-agtigt igen, men ellers ret lækker musik.

http://www.fusion3.com/works/mdm20012/

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.