FarCry - Boat banen...
Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 10-05-04 17:38

Hej,

Jeg har sprunget de 3 master i luften, og er henne ved fragtskibet..
Når man når op på broen af skibet, er der et check-point... Så langt, så
godt...

Her samler man en Explosive Pack op, som man skal sætte på Fuel Tank.. Det
er også nemt nok..
Man får nu at vide man skal ud i forenden af skibet.. Når man er her,
springer tanken på skibet, og der kommer en helikopter et stykke væk.

Hvad )(/#&&¤%"=)(¤/=() skal man så???

- "Get to the Front of the Ship"-questen står der stadig, selvom man står
HELT ude i fronten..
- Heli'en er umulig at skyde ned (4-5 raketter direkte på cockpittet hjælper
ikke som det plejer)
- Heli'en er umulig at få til at nødlande (ved at skyde MG-skytten).
MG-skytten klarer fint 4 raketter og 5 Sniper-Rifle skud der rammer direkte.
- Skibet synker langsom men sikkert. Selv når skibet er helt under vand og
man svømmer rundt med Heli over sig, står der stadig "Get to the Front of
the Ship"..

HVAD HULEN GØR JEG GALT??

Fra : Larsen

Dato : 10-05-04 17:59

"*DrømmeFyren*" <DreamGuy@DreamGuy.dyndns.dk.NoSpam> skrev i en meddelelse
> [...]
> man svømmer rundt med Heli over sig, står der stadig "Get to the Front of

Kom nu......du skal bare blive ved med at skyde & ramme(!) den skide
heli-sjover, det KAN lade sig gøre .....

Du gør klogt i at holde "noget" mellem dig og helikopteren (f.eks. er der
noget du kan gemme dig bag i stævnen, evt. bag skorstenen midskibs) og hoppe
frem når du er "klar" til at skyde....og tilbage når de skyder igen. Der var
også en her i gruppen der foreslog at svømme ind til land og gemme sig i en
busk - har dog ikke selv prøvet denne løsning.....

Have phun......jeg kan trøste dig med at spillet bliver blot federe og
federe....men ikke nemmere

Larsen

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 11-05-04 20:57

"Larsen" <not@for.you.dk> wrote in message
> "*DrømmeFyren*" <DreamGuy@DreamGuy.dyndns.dk.NoSpam> skrev i en meddelelse

> Have phun......jeg kan trøste dig med at spillet bliver blot federe og
> federe....men ikke nemmere

Hmmm... Spillet er nu ganske udemærket... Men "bliver blot federe og federe"
ved jeg ikek helt om jeg er enig i... Jeg syens det er meget "det samme og
det samme".. ;)

Fra : Jan

Dato : 10-05-04 19:38

> [...]

vand og
> man svømmer rundt med Heli over sig, står der stadig "Get to the Front

Kør lastbilen med maskingevær/kanon ned til stranden mellem hangglideren
og skibet.
Svøm ud til skibet.
Do what a man have to do, dvs.
Løb hen over stedet BAGERST på skibet, og placer bomben i fuldt
galop på vej hen mod rælingen, som du hopper ud over. På den måde kan du
lige akkurat nå i land inden bomben springer. Hop op i lastbilen og råb
"come and get some" med dit mest svedige grin.
--
mvh Jan - fjern u

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 11-05-04 20:57

"Jan" <jursimon@esenet.dk> wrote in message
> [...]
> lige akkurat nå i land inden bomben springer. Hop op i lastbilen og råb
> "come and get some" med dit mest svedige grin.

"Lige akurat nå i land"... Hmmm.. Det er da en overdrivelse der er til at
forstå... HVER gang sprang bomben hvor jeg havde svømmet ca. halvdelen af
vejen, men nok om det...

I 4. forsøg lykkedes det at nakke heli'en med raketter fra bilen.. Tak for
tippet ;)

Fra : Jan

Dato : 11-05-04 21:06

> [...]
at
> forstå... HVER gang sprang bomben hvor jeg havde svømmet ca. halvdelen

Det er ikke nogen særlig overdrivelse. Hvis du starter i løb (med
sprint), placerer bomben mens du stadig sprinter og hopper ud over
rælingen, så når du faktisk - næsten - i land, hvor du kan rejse dig op.
Jeg mistede kun noget af min armod, og ikke noget af helbredet. Jeg tror
det er fordi du stopper op når du placerer bomben.
--
mvh Jan - fjern u

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 13-05-04 16:49

> [...]
> Jeg mistede kun noget af min armod, og ikke noget af helbredet. Jeg tror
> det er fordi du stopper op når du placerer bomben.

Nope.. Jeg fangede godt hvad jeg skulle gøre.. Og jeg kunne da også se min
Stamina falde hele tiden mens jeg løb (og bomben BLEV placeret uden at
stoppe)..

Jeg prøvede både at svømme i overfladen og under vandet..

Jeg midstede HELE min armor, og ca. 50% af health... De var begge på 100% da
jeg begyndte at løbe...

Men det betyder jo ikke noget da banen sluttede efter jeg nakkede Heli og
jeg fik fuld health og armor på næste bane ;)

Fra : webhiker

Dato : 22-05-04 13:58

"Jan" <jursimon@esenet.dk> wrote in news:40a13228$0$169
> [...]

tror
> det er fordi du stopper op når du placerer bomben.

Hvordan løber man i Far cry. !

Webhiker.........

Fra : Peter T.

Dato : 12-05-04 18:35

Jan wrote:

> Kør lastbilen med maskingevær/kanon ned til stranden mellem hangglideren
> og skibet.

Hmm? Når jeg står på stranden, kan jeg ikke komme op til vejen pga.
skrænterne.. Så mener du, at bilen skal køres udover skrænten, så den står
halv smadret på stranden?

Men jeg er jo næsten færdig med, at gennemføre spillet på realistic, så den
detalje er ikke så vigtig... :)

--
Rigtige samfundstabere kører Harley

Fra : Rune

Dato : 11-05-04 06:59

> [...]
> man svømmer rundt med Heli over sig, står der stadig "Get to the Front of

Når du har placeret bomben, så sprinter du, alt hvad du kan helt hen til
bagenden og hopper ud over rællingen. Svøm derefter til det gamle skib, der
ligger på den lille ø (du kan ikke nå helt derhen inden bomben eksploderer,
så du taber en smule health). Skibet kan du nu bruge som beskyttelse, når
helikopteren kommer (sørg for hele tiden at have skibet mellem dig og
helikopteren). Og så er det bare at rette 7-8-9 raketpletskud mod
helikopteren!

Rune

Fra : Jens Jensen

Dato : 11-05-04 09:30

> [...]
> man svømmer rundt med Heli over sig, står der stadig "Get to the Front of

Du kan ikke skyde hellikopteren ned. Når den har fået nok, så flyver den
væk, og styrter ned længere ude over vandet, men ham der skyder på dig
overlever.

Jeg kom igennem ved at placere bomben, løbe ud foran på skibet, så jeg ikke
bliver ramt af eksplosionen. Løber tilbage igen og tager trappen hele vejen
op, så jeg stod oven på styrhuset. Det kommer ikke til at stå under vand, og
der er noget man kan gemme sig bag, som man kan løbe rundt om, mens man
beskyder hellikopteren.

Jeg forsøgte også at svømme ind og gemme mig på land, men efter 34 minutter
hvor hellikopteren hele tiden kredsede rundt om mig, gad jeg altså ikke at
vente længere.

Fra : Andersen, Aalborg

Dato : 12-05-04 17:19

> [...]
> man svømmer rundt med Heli over sig, står der stadig "Get to the Front of

Du kan placere bomben, og hoppe ud over siden til højre,
svømme i land på øen med buske.. Her lægger du dig ned
i busken, så kan helikopteren ikke se dig, og du kan i ro og mag
skyde helikopteren med alt andet end raket launceren, da den opdages
med det samme...

Andersen, Aalborg