Update manglende omreg.
Fra : Martin / Fårevejle

Dato : 10-05-04 16:53

Som nogen kan huske manglede en fyr at omregge min bil.

Min dame har lige været så heldig at spotte den, men jeg må jo ikke fjerne
pladerne selv...

Tilsyneladende er den allerede solgt videre til 3. mand! - da ham der sad i
bilen ikke lignede køber, men okay det kan jo være en der har lånt den for
nu holder den på købers adresse....

Men jeg har sat panserne på opgaven og regner med en opringning fra dem
inden for 30 min - det sagde de i al fald ;)

Så kun han sgu lære det.

Nu håber jeg bare ikke den når at køre inden de når frem ;)

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 10-05-04 16:58

Hej!

"Martin / Fårevejle" wrote:

> Nu håber jeg bare ikke den når at køre inden de når frem ;)

Tja, du kan da bare pifte et par dæk på den. Det kan vel ikke være "særligt"
ulovligt :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Martin / Fårevejle

Dato : 10-05-04 17:02

Næhh.. men den holder i nabobyen 7 km væk, og min bil er ude og trille med
konen... så ehhh.. jeg ka sgu ik komme hen til den...!

Fra : Martin / Fårevejle

Dato : 10-05-04 17:07

Hvis nogen her er i nærheden af hørve så hold lige øje med den...

Hvid Kaddet 5-dørs, reg uz31118

Holder på søndergade (den store vej gennem byen), i udkanten mod Svinninge

Fra : Martin / Fårevejle

Dato : 10-05-04 17:15

Hva fanden de er dumme de pansere!

Min dame var hjemme for at fortælle hvor den var, og da panserne (og
motorkontoret i øvrigt også) har sagt at jeg ikke selv må hente dem
alligevel lod jeg hende køre med vores egen bil igen...

Nu har de sgu lige ringet og sagt at nu må jeg lige pludselig godt hente
dem! - bare ik det kommer til slåskamp!

Gutten er pænt stor så jeg tror jeg venter til i nat med at snige mig derud
;)

Fra : Kim Olsen

Dato : 10-05-04 18:04

> [...]
> dem! - bare ik det kommer til slåskamp!
>
> Gutten er pænt stor så jeg tror jeg venter til i nat med at snige mig

Hej

Jeg bor i Svinninge, så giv lige lyd, når du kører.
Så tænder jeg politiscanneren, og holder øje med dine skader

Hilsen
Kim

Fra : Martin / Fårevejle

Dato : 10-05-04 18:08

Lol, ej jeg venter sgu til meget sent så er jeg ret sikker på han sover ;)

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 10-05-04 18:35

"Martin / Fårevejle" <jadahva@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Lol, ej jeg venter sgu til meget sent så er jeg ret sikker på han sover ;)

M.mindre han læser dfb., så får du dig en overraskelse .

Fra : Martin / Fårevejle

Dato : 10-05-04 18:42

Du mener vel med mindre han IKKE læser dfb?

Fra : Deaster

Dato : 10-05-04 18:51

Martin / Fårevejle wrote:

> Lol, ej jeg venter sgu til meget sent så er jeg ret sikker på han

Det kunne være ret sjovt hvis han læste med herinde

Deaster
"War is God's way of teaching
Americans geography"

Fra : Kim Olsen

Dato : 10-05-04 19:17

> Lol, ej jeg venter sgu til meget sent så er jeg ret sikker på han sover ;)

Held og lykke med det.

For god ordens skyld synes jeg du skal ringe og meddele vagthavende når du
er der.
Så er jeg sikker på, at de kikker forbi, hvis de alligevel er i området.

Hilsen

Kim

Fra : Martin / Fårevejle

Dato : 10-05-04 19:59

Tjohhh.. ka da godt være det er en god idé - hvis den altså er der til den
tid...

Fra : Martin / Fårevejle

Dato : 10-05-04 22:08

øv den var der ikke

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 11-05-04 09:24

"Martin / Fårevejle" <jadahva@hotmail.com> wrote in message
> øv den var der ikke

Har du kontaktet dit forsikringsselskab og opsagt forsikringen ?

--
mvh/rg. Christian
If it isn't broken, don't "fix" it --

Fra : Schulz

Dato : 12-05-04 07:22

> Har du kontaktet dit forsikringsselskab og opsagt forsikringen ?
> --
> mvh/rg. Christian
> If it isn't broken, don't "fix" it --
> you may simply break it instead!

Man kan ikke opsige en ansvarsforsikring uden at aflevere pladerne... Jeg
har selv været i en lign. situation, men jeg ringede til politiet, og de bad
mig udfylde en blanket. Tre dage senere var bilen omregistreret, efter køber
havde haft besøg af en patruljevogn... Politi: "Tak for hjælpen". Hvis du
har en eller anden form for dokumentation på overdragelsen/salget med dato,
køber- og sælgernavn samt underskrift, så kan du gøre det samme.

Det virker!

Med venlig hilsen
Martin

Fra : Fly Christensen

Dato : 12-05-04 14:07

On Wed, 12 May 2004 08:21:54 +0200, "Schulz" <schulz@schulzcomputer.dk>
wrote:

>Man kan ikke opsige en ansvarsforsikring uden at aflevere pladerne...

Hvornår er det blevet lavet om?

Fly

Fra : Martin / Fårevejle

Dato : 12-05-04 15:13

Underligt for da jeg var ude for at udfylde en tilsvarende blanket fik jeg
af vide at jeg hængte på den fra nu af og til dommedag....

Derfor jeg lurer lidt rundt efter den selv....

Fra : Schulz

Dato : 13-05-04 09:09

> [...]
> af vide at jeg hængte på den fra nu af og til dommedag....
>
> Derfor jeg lurer lidt rundt efter den selv....

Hmm.... Der er måske forskel på, hvor mange ressourcer politiet har til den
slags i de forskellige politikredse. Bortset fra det, så mener jeg ikke
politiet "må" nægte at hjælpe. Du er en borger, som anmelder noget
ulovligt... Det er KUN lovligt for køber at bruge "dine" plader i op til tre
uger efter handlen. Køber begår derfor en forbrydelse, som politiet
naturligvis skal sætte ind overfor.

Har du overhovedet nogen form for dokumentation? Hvis du har, skulle der
ikke være noget problem...

Mvh
Martin

Fra : Ukendt

Dato : 11-05-04 09:51

"Martin / Fårevejle" <jadahva@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> øv den var der ikke

Det var det jeg mente, el. han lå på lur med et b.ball-bat bag hækken .
Det har han jo rig mulighed for, når du annoncere din ankomst her.