2 personers spil på 1 pc
Fra : Casper

Dato : 10-05-04 14:52

Hejsa

Jeg skal snart på ferie med kæresten. Vi skal 3 uger til USA og
medbringer en bærbar pc. På flyveturen vil vi gerne kunne fordrive
tiden lidt... hvad kan I anbefale af 2 personers spil?? Gerne quiz
spil eller lign.

Casper

Fra : Kim2000

Dato : 10-05-04 15:03

> Jeg skal snart på ferie med kæresten. Vi skal 3 uger til USA og
> medbringer en bærbar pc. På flyveturen vil vi gerne kunne fordrive

Start med at undersøge om I overhovedet må have den tændt, mens i er i
luften

mvh
Kim

Fra : Casper

Dato : 10-05-04 15:19

On Mon, 10 May 2004 16:02:48 +0200, "Kim2000" <kim2000@mail.dk> wrote:

>Start med at undersøge om I overhovedet må have den tændt, mens i er i
>luften

Det må vi gerne :) Det har jeg også før haft på den tur... det eneste
nye er blot at kæresten skal med + at det denne gang er ferie...

Fra : Michael

Dato : 10-05-04 15:07

Casper wrote:
> [...]
> medbringer en bærbar pc. På flyveturen vil vi gerne kunne fordrive
> tiden lidt... hvad kan I anbefale af 2 personers spil?? Gerne quiz

Atomic Bomberman!!! Den er altid en stor succes...
Ellers også Frozen bubble...

De er begge "action" spil

/Michael

ps. god tur :)

Fra : Zalza

Dato : 10-05-04 15:16

http://www.the-underdogs.org/game.php?id=4339

--
/Zazla
www.Yoo.dk

Fra : Michael

Dato : 16-05-04 11:25

Zalza wrote:

> http://www.the-underdogs.org/game.php?id=4339

Ville lige spille det igen, men nu virker det ikke...
Har prøvet at køre det i win 95 comp mode, men det dutter ikke...

Nogen forslag til hvad der er galt?

Jeg kører winxp

/Michael

Fra : Casper

Dato : 10-05-04 15:20

Hej Michael

Tak, dem prøver jeg at kigge lidt på.

Casper

Fra : Zalza

Dato : 10-05-04 15:12

Her er en liste som er sorteret efter multiplayer på samme pc. på samme tid.
http://kortlink.dk/4xq

Og her samme liste sorteret efter multiplayer på samme pc, hvor man
skiftets.
http://kortlink.dk/4xr

Nogle af spillene kan endda downlaodes fra siden.

--
/Zazla
www.Yoo.dk

Fra : Casper

Dato : 10-05-04 15:20

On Mon, 10 May 2004 16:12:05 +0200, "Zalza" <nospam@nospam.no> wrote:

> [...]
>skiftets.
>http://kortlink.dk/4xr
>
>Nogle af spillene kan endda downlaodes fra siden.

Kanon! Tak for links!

Casper

Fra : Mikael S.

Dato : 10-05-04 15:24

Casper wrote:
> [...]
> medbringer en bærbar pc. På flyveturen vil vi gerne kunne fordrive
> tiden lidt... hvad kan I anbefale af 2 personers spil?? Gerne quiz

Når nu I skal ud og rejse, kan jeg da anbefale Backpackerserien.. Findes
at købe i de fleste butikker..

Mikael

Fra : Nic

Dato : 10-05-04 15:51

> Når nu I skal ud og rejse, kan jeg da anbefale Backpackerserien.. Findes
> at købe i de fleste butikker..

Relevante, ja.
Gode, nej.

Fra : Mikael S.

Dato : 10-05-04 18:54

Nic wrote:

> Relevante, ja.
> Gode, nej.

Det var ikke spørgsmålet

Fra : Silver

Dato : 10-05-04 17:04

"Casper" <casper.andrea@FJERNpc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> medbringer en bærbar pc. På flyveturen vil vi gerne kunne fordrive
> tiden lidt... hvad kan I anbefale af 2 personers spil?? Gerne quiz

LOL! start med at installere Flight Sim 2004 så i kan more jer oppe i flyet
med at overtage styringen :D (hmm...gad vide om en jumbojet kan lave et
loop....;) )

Silver.

Fra : Ukendt

Dato : 12-05-04 10:32

"Silver" <dsl46016@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
flyet
> med at overtage styringen :D (hmm...gad vide om en jumbojet kan lave et

I FlightSim 2004, kan det sikkert godt :)

Kunne levende forestille mig andre passagerers fjæs når de pludselig fra
pc'en hører "Stall warning, Stall warning" eller lignende :) uden at vide
hvor det kommer fra....

> Silver.

Lars B

Fra : MRN

Dato : 15-05-04 10:38

> [...]
> medbringer en bærbar pc. På flyveturen vil vi gerne kunne fordrive
> tiden lidt... hvad kan I anbefale af 2 personers spil?? Gerne quiz

Need For Speed 2. OK multiplayer del, og ikke for krævende...

Fra : Jannick Depoilly

Dato : 15-05-04 11:55

Casper <casper.andrea@FJERNpc.dk> wrote:

> [...]
>medbringer en bærbar pc. På flyveturen vil vi gerne kunne fordrive
>tiden lidt... hvad kan I anbefale af 2 personers spil?? Gerne quiz

Jeg prøvede en dansk udgave af pc-spillet Trivial Pursuit - som ide
lyder den ok, hvis man skal ud at rejse i længere tid med en bærbar og
begrænset mængde bagage. Spillet virkede ret ustabilt over LAN og
lugtede af at det havde været ret billigt at lave. Men hvis du kan
finde det til en billig pris og holder dig fra at spille over net så
er det da en mulighed - spørgsmålene var da i hvert fald gode nok.