HURRA HURRA
Fra : Rikke Andersen

Dato : 10-05-04 09:53

Hejsa

Jeg må lige plage jer alle med ugens bedste nyhed.

Jeg kommer lige fra dyrlægen hvor Spunky er blevet konstateret drægtig.

Så jeg ser frem til en herlig sommer med huset fyldt at småfolk

Knusere fra Rikke

Fra : Melanie

Dato : 10-05-04 13:36

"Rikke Andersen" <ra@danms.dk> wrote in message
> [...]
>
> Jeg kommer lige fra dyrlægen hvor Spunky er blevet konstateret drægtig.
>
> Så jeg ser frem til en herlig sommer med huset fyldt at småfolk

Hej Rikke

Tillykke, tillykke!

Det lyder rigtig godt.
Held og lykke med det.
Håber vi hører mere om forløbet.

Mvh Melanie

Fra : Rikke Andersen

Dato : 10-05-04 14:25

> Håber vi hører mere om forløbet.

Åhhh ja bare rolig jeg plager alle der gider høre om det og en masse der
faktisk ikke gør.

Du kan bl.a. følge med her www.bobbe.dk

Mange hilsner

Rikke

Fra : Charlotte Eglin

Dato : 12-05-04 13:20

> Du kan bl.a. følge med her www.bobbe.dk

Hej Rikke
JA - det vil jeg gøre. Aldrig har jeg set så sjov en hjemmeside - rigtig,
rigtig fornøjeligt at læse hvad dine hunde skriver )

Held og lykke med drægtigheden og hvalpene
Charlotte Eglin
(som har cocker spaniels)

Fra : Rikke Andersen

Dato : 12-05-04 14:23

"> JA - det vil jeg gøre. Aldrig har jeg set så sjov en hjemmeside - rigtig,
> rigtig fornøjeligt at læse hvad dine hunde skriver )

Hej Charlotte

Tak for de pæne ord

Hilsen Rikke

Fra : Torben R. Sørensen

Dato : 12-05-04 15:46

"Rikke Andersen" <ra@danms.dk> skrev i en meddelelse

> "> JA - det vil jeg gøre. Aldrig har jeg set så sjov en hjemmeside -
rigtig,

> Hej Charlotte
>
> Tak for de pæne ord
>
> Hilsen Rikke

Hej
Jeg kan ikke se din side....
Kan du skrive adressen igen.

Torben og Freja

Fra : Rikke Andersen

Dato : 13-05-04 07:22

> Jeg kan ikke se din side....
> Kan du skrive adressen igen.

Hej Torben

Den hedder www.bobbe.dk

Hilsen Rikke

Fra : Torben R. Sørensen

Dato : 13-05-04 07:58

> Hej Torben
>
> Den hedder www.bobbe.dk
>
> Hilsen Rikke

Det er en sjov side

Torben

Fra : Mette N. S?rensen

Dato : 10-05-04 19:03

Hej,

"Rikke Andersen" <ra@danms.dk> wrote in message news:<409f4219$0$3047$14726298@news.sunsite.dk>...
>Spunky er blevet konstateret drægtig.

Jeg har lige været et smut på din hjemmeside...og jeg synes ikke at
jeg nogen steder kan se hvilken race Spunky er? Den hun skal parres
med ligner en border..

Held og lykke med det i hvert fald!

Mvh.
Mette

Fra : Rikke Andersen

Dato : 11-05-04 09:06

Suk Suk Suk

Troede det ligesom fremgik eftersom hun også er registreret i ISDS

Spunky er naturligvis en Border Collie og hvis jeg selv skal sige det en ret
spændende en af slagsen.

Hun er import fra Wales og avlet af John Griffith. (en af de mest vindende
handlere i Wales i mange år) Hendes far er Millichaps Ben. Ben blev nummer 5
ved Bala World Trial i 2002 og var højt placeret i sidste års International
Supreme Championship. Hun er den eneste hund efter Ben i Danmark så jeg er
ret spændt på hvordan hvalpene bliver. Hun havde et kuld sidste år hvor der
nu er 4 i Holland og 3 i USA og de viser alle 7 meget lovende takter.

Knusere fra Rikke der stadig er helt oppe at køre over at hun er drægtig