Trailerknop
Fra : jens v

Dato : 10-05-04 05:54

Hej.
Er der nogen herinde der kan fortælle hvor man kan købe en knop til et
anhængertræk. Der skal være gevind i bunden så den kan skrues på et stykke
fladjern.

mvh jens v

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 10-05-04 06:56

jens v wrote:
> Hej.
> Er der nogen herinde der kan fortælle hvor man kan købe en knop til et
> anhængertræk. Der skal være gevind i bunden så den kan skrues på et
> stykke fladjern.

Den kan du købe lige her f.eks.
http://www.biltema.dk/products/product.asp?iSecId=451&iItemId=18789

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : jens v

Dato : 10-05-04 06:58

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMwebspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Den kan du købe lige her f.eks.
> http://www.biltema.dk/products/product.asp?iSecId=451&iItemId=18789
>
> --
> Mvh
> Per
> www.perbeer.ninja.dk
> masser af F1 video's samt meget andet motorsport

Hej Per
Tak for hurtig hjælp, den er bestilt.

mvh jens v

Fra : jens v

Dato : 10-05-04 07:07

> [...]
> masser af F1 video's samt meget andet motorsport
>
> Ups der var jeg lidt for hurtig. De sælger jo ikke på postordre, og jeg
bor i midtjylland.

mvh jens v

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 10-05-04 07:16

jens v wrote:

> [...]

Tjae, så skal du enten køre til deres varehus i Ålborg, eller se om de
svenske afdelinger stadig sender pr. postordre til DK.

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Leonard

Dato : 10-05-04 09:51

"jens v" <jens_verner@yahoo.com> wrote:

>Er der nogen herinde der kan fortælle hvor man kan købe en knop til et
>anhængertræk. Der skal være gevind i bunden så den kan skrues på et stykke
>fladjern.

Jeg finder den slags hos en lokal maskinmekaniker, han gør mest i
traktorer, lastbiler og andet stort maskineri, men har også mange
småting. Sådan en har du sikkert også i nærheden af dig.
--
Leonard