Hvad hedder sangen?
Fra : Michael

Dato : 10-05-04 00:04

Kan næsten ikke sove fordi dette irreterer mig. Sangen er med Tøsedrengene
eller Ray Dee Ohh eller The Lejrbåls (tror jeg) og det eneste jeg kan huske
er at de i omkvædet synger "så lyver jeg" (troede egentlig det var titlen,
men google kommer ikke op med noget og hvis det ikke findes på google findes
det ikke..) - hvem er det med og hvad hedder den?

Fra : Claus Hegelund Skaar~

Dato : 11-05-04 23:17

"Michael" <barfoed@image.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
findes
> det ikke..) - hvem er det med og hvad hedder den?

Jeg måtte også lige tænke lidt over den. Jeg kom straks til at tænke på
linien: "og du tror på hvert et ord jeg si'r til dig". Jeg tænkte og tænkte
og prøvede så at søge på "Ray Dee Ohh". BINGO! Sidste nr. på deres første
album hedder "Ned på jorden (hjem?) igen.

Sov godt

mvh Claus

Fra : bettersexinc

Dato : 12-05-04 20:50

> [...]
> og prøvede så at søge på "Ray Dee Ohh". BINGO! Sidste nr. på deres første
> album hedder "Ned på jorden (hjem?) igen.

Tak !

Så kan osse JEG koble fra og sove et par dage eller tre....

bsi

Fra : Michael

Dato : 17-05-04 01:22

1000 tak

(...er også ved at være træt efterhånden )