Sidste nyt ;-)
Fra : AEK

Dato : 09-05-04 23:24

Hej alle sammen

Det går kanon godt mellem Fedeberg & Tildemusen.
De får leget en masse.
Fedeberg har aldrig kunne miauve ( og kan stadig ikke ).
I stedet kommer der en underlig form for " hylen " ala en ulv, vil jeg tro.
Han har kun hylet, når han var særlig glad.
Efter at Tøsepigen er flyttet , hyler han som aldrig før
Han underholder simpelthen hele huset - tro mig, det er en sand griner, når
han prøver på at lege farlig/sjov kat

I håb om , at han kunne tabe sig, er ham & jeg begyndt at gå aftentur i
sele.
MEN, kun om aftenen, når mørket er faldet på.....Om dagen er ALT nemlig
farligt !

Tildemusen i en sele : Ja, hvad skal jeg sige.....Hun har siden, hun var
killing, ment, at hendes ben bliver lamme....
Og det skyldes selen !
Jeg prøver med jævne mellemrum, om benene skulle være blevet mindre lamme
med alderen - Men NEJ !
I stedet, når Fedeberg & jeg kommer fra vores gåtur, tager jeg hende med ud
på opgangen.
Der hygger vi så , uden sele !
Naboens dørmåtte ( som er lavet af det samme som kradsetræet ), får nogle
ordentlige knubs med hendes kløer.
Farlig kat ? Jeps, meget ( i hvert fald , så længe mooaaar er ved siden af,
og passer på damen ).

Så alt i alt går tingene godt her.

Tøsepigen har det også fint hos sin nye slave.
Taler ikke så meget med dem, da det gør skrækkeligt ondt i mit hjerte.

Hilsen,
Anya, Don Oscar de la Hoya & Tildemusen.

" I denne verden er du måske kun et menneske, men for ét menneske, kan du
betyde en verden til forskel."

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 09-05-04 23:42

"AEK" <2468@jubiimail.dk> writes:

> Hej alle sammen

Hej Anya og rødderne

> Det går kanon godt mellem Fedeberg & Tildemusen.
> De får leget en masse.

Det lyder jo ret meger som om at de rigtig hygger sig *G*

> Tøsepigen har det også fint hos sin nye slave.
> Taler ikke så meget med dem, da det gør skrækkeligt ondt i mit hjerte.

Kan jeg nu fint forstå...

Mange tak for updaten, med det hele. Begynder slankekuren at vise
resultater eller er det stadig i det uvisse...?

--
Med venlig hilsen & mIauu samt Miauu
Henrik & Anastacia samt Melissa fra regnbuebroen

http://misbamsen.dk posted with gnus Do not fear the penquin

Fra : AEK

Dato : 10-05-04 08:15

> Mange tak for updaten, med det hele. Begynder slankekuren at vise
> resultater eller er det stadig i det uvisse...?

Hej Henrik,

vi må nok erkende, at det stadig er i det uvisse )

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 10-05-04 12:17

"AEK" <2468@jubiimail.dk> writes:

> Hej Henrik,

Hej Anya

> vi må nok erkende, at det stadig er i det uvisse )

Hmm sikke da noget, Anastacia læner sig også ret kraftigt op ad en
slankekur, hun har vist fået for meget RC MCO foder. Der er lige
lovlig meget dellesupstral i det, så det bliver snart også blandet med
RC Siamese som er lightere end alm light foder og stadig er i
forholdsvis store stykker så de skal tygges ;-D

Fra : Kate

Dato : 10-05-04 17:06

Henrik Pedersen <misbams@edb.invalid> wrote in

> Hmm sikke da noget, Anastacia læner sig også ret kraftigt op ad en
> slankekur,

Orv, hvor er mine tre heldige at de har Johan Faktisk læner de tre
"små" sig også opad en kur, men da Johan altså efterhånden er _meget_
undervægtig, så kommer hans helbred altså i første række, så de må
komme på kur når Johan ikke er til mere (forhåbentligt om maaange år)

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 10-05-04 19:51

On 2004-05-10 18:06:21 +0200, Kate <km1111dljspamme@oliwer.dk> said:

> [...]
> undervægtig, så kommer hans helbred altså i første række, så de må
> komme på kur når Johan ikke er til mere (forhåbentligt om maaange år)

Undskyld Kate, men jeg får lige et billede at tre mitter der _triller_
hen ad gulvet om - tjah - 5 år...
Men jeg forstår dig godt..
--
Knus fra Ann R

Fra : Kate

Dato : 12-05-04 18:43

Ann Rudbeck <webmaster@fjerndettesiamis.com> wrote in

> Undskyld Kate, men jeg får lige et billede at tre mitter der
> _triller_ hen ad gulvet om - tjah - 5 år...
> Men jeg forstår dig godt..

Hahaha, ja, det frygter jeg også lidt, men derfor står den mest på
light foder. Desværre er det svært at skille Johan fra de andre, så han
kunne ha' fået lidt specialbehandling. Han er såååå langsom i
optrækket, så når jeg prøver at lokke ham ene ud af stuen lugter Lante
eller Donse lunten hurtigere end Johan og så er det løb kørt.

Fra : Kate

Dato : 10-05-04 17:12

"AEK" <2468@jubiimail.dk> wrote in

> Hej alle sammen
>
> Det går kanon godt mellem Fedeberg & Tildemusen.
> De får leget en masse.

Skønt. Der er ikke noget lækrere end katte der leger sammen. Om
underboen så bryder sig om det, melder hisorien heldigvis ikke noget om

> Naboens dørmåtte ( som er lavet af det samme som kradsetræet ),
> får nogle ordentlige knubs med hendes kløer.

Sådane en fræk måtte skal da også bare ha' bank når den bare ligger der
og ser dum ud ;-D og så må du jo bare erstatte den når den er _for_
molestreret.

> Tøsepigen har det også fint hos sin nye slave.
> Taler ikke så meget med dem, da det gør skrækkeligt ondt i mit
> hjerte.

Jeg kan godt forstå det gør ondt, men alligevel ville det nok ikke
afholde mig fra at prøve at holde kontakt, om ikke andet så via mail.
Jeg tror Lantes opdrætter var glad for de mails hun fik i starten. De
blev naturligvis færre med tiden og nu skriver jeg kun hvis der sker
noget ekstraordinært, såsom da Mowgli flyttede ind og da vi flyttede
eller hvis han skal til dyrlæge i alvorligere øjemed.Ja, også da
Doughnut flyttede ind, men jeg kender hende jo også gennem mine
forældre.

Fra : AEK

Dato : 11-05-04 12:27

"Kate" <km1111dljspamme@oliwer.dk> skrev i en meddelelse

> Skønt. Der er ikke noget lækrere end katte der leger sammen. Om
> underboen så bryder sig om det, melder hisorien heldigvis ikke noget om

Min underbo er en fin fyr
Jeg har gulvtæppe på, så det tager lidt af lyden.
Dog kan underboen høre Fedeberg, når han hopper ned fra kradsetræet - i
følge ham siger det : BUMP !
6 Kg. kan lyde af meget, når man er SÅ uelegant

> Sådane en fræk måtte skal da også bare ha' bank når den bare ligger der
> og ser dum ud ;-D og så må du jo bare erstatte den når den er _for_
> molestreret.

Ha ha, har informeret min nabo om Tildes nye last.
Den er fin med ham.

> Jeg kan godt forstå det gør ondt, men alligevel ville det nok ikke
> afholde mig fra at prøve at holde kontakt, om ikke andet så via mail.

Ja, vi må se ad.

/ Anya.

Fra : Kate

Dato : 12-05-04 18:44

> Dog kan underboen høre Fedeberg, når han hopper ned fra
> kradsetræet - i følge ham siger det : BUMP !

Det tror jeg også det gør når Mows hopper ned, han vejer også 6 kilo og
er heller ikke specielt elegant.
Lige pt har jeg ikke nogle underboer, de flyttede for 2 uger siden, så
jeg håber bare jeg ikke får nogen som er _for_ sarte.