Black Hawk Down genstarter computer
Fra : Casper Bang

Dato : 09-05-04 17:16

Hej,

Mig og en ven købte BHD for et lille stykke tid siden, billigt igennem et
eller andet blad.
Mit virker perfekt - ingen problemer.

Han har nu prøvet på to computere, begge me samme resultat:
Spillet genstarter hans maskine! Den første gang virker det fint, men de
næste gange kan han ikke komme ind i spillet uden at det hele genstarter.

Er det noget nogen af jer har prøvet? Han har nyeste af alle drivers, og har
opdateret spillet...

Håber i kan hjælpe.
~Casper

Fra : Sune Salminen

Dato : 09-05-04 18:49

Casper Bang wrote:
> [...]
> genstarter.
>
> Er det noget nogen af jer har prøvet? Han har nyeste af alle drivers,

Slå automatisk genstart ved fejl fra i Windows XP så i kan se en evt.
fejlmeddelelse eller kig i systemets logfiler, det kan måske give et
praj om hvad der går galt. Automatisk genstart kan slås fra ved at
højreklikke på 'denne computer', vælge egenskaber og øh, så er det
derinde et eller andet sted.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Casper Bang

Dato : 09-05-04 21:03

> [...]
> praj om hvad der går galt. Automatisk genstart kan slås fra ved at
> højreklikke på 'denne computer', vælge egenskaber og øh, så er det

Han kører windows 2K pro. Det glemte jeg at nævnte.
Er der en lignende indstilling i 2K?

Fra : danni plougmann

Dato : 09-05-04 19:33

det kan evt. være et varme problem på cpu eller grafikkort
hent nyeste patch til spillet.
hvad med andre spil crasher de oxo computeren.

"Casper Bang" <webmaster_fjerndette@fjerndette_secretsofwar.net> skrev i en
meddelelse news:409e594d$0$743$bc7fd3c@news.sonofon.dk...

Fra : Casper Bang

Dato : 09-05-04 21:02

> det kan evt. være et varme problem på cpu eller grafikkort
> hent nyeste patch til spillet.
> hvad med andre spil crasher de oxo computeren.

Nej, den crasher ikke i andre spil... Og det er på to vidt forskellige
computer, hvor ALT hardware er af forskellig fabrikat...
Det giver INGEN mening synes jeg, og der er vist ikke nogen programmer som
går igen på begge computere :s

Fra : Silver

Dato : 10-05-04 02:13

"Casper Bang" <webmaster_fjerndette@fjerndette_secretsofwar.net> skrev i en
meddelelse news:409e8e52$0$875$bc7fd3c@news.sonofon.dk...

> [...]
> computer, hvor ALT hardware er af forskellig fabrikat...
> Det giver INGEN mening synes jeg, og der er vist ikke nogen programmer som

Det er helt sikkert hans cd den er galt med, med de oplysninger du har givet
der så kan det kun være det siden i har forsøgt install på 2 forskellige
computere, prøv evt. at installere din cd på hans computer og se hvordan det
kører, hvis det kører er det ligesom det eneste der kan være galt og i skal
kontakte det blad i købte spillet fra for at få den byttet til en ny cd
(hvis det kan lade sig gøre når det drejer sig om sådan et tidbud, det er
den til 29 kr ikke?), mener der er noget med at de ikke kan bytte hvis de er
løbet tør for det antal de havde fra start af til at give væk eller sådan
noget, men forsøg den install med din først for at se om det er det.

Held og lykke.

Mvh
Silver.

Fra : Ukendt

Dato : 10-05-04 08:50

"Silver" <dsl46016@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

> løbet tør for det antal de havde fra start af til at give væk eller sådan
> noget, men forsøg den install med din først for at se om det er det.

-- dårlig moral on --

Hvis det er hans skive der ikke fungerer, og din fungerer, og I ikke kan få
ombyttet, så
lav en kopi af spillet... I har jo retteligt begge "betalt" for det, og har
hver især keys osv..

-- dårlig moral off --

> Mvh
> Silver.

Lars B

Fra : Casper Bang

Dato : 10-05-04 17:07

> [...]
> løbet tør for det antal de havde fra start af til at give væk eller sådan
> noget, men forsøg den install med din først for at se om det er det.

Hmm, ja det lyder jo meget logisk... Synes bare det er underligt at den
installerer helt uden problemer, for så stadig ikke at virke :s
Der går lige et par dage, men jeg vender tilbage hvis det ikke hjælper :)

Og jo, det er det til 69 kroner, hvor man får en udvidelsespakke med... er
ret billigt, og skulle være godt i multiplayer.

Fra : Casper Bang

Dato : 12-05-04 20:00

> [...]
> løbet tør for det antal de havde fra start af til at give væk eller sådan
> noget, men forsøg den install med din først for at se om det er det.

Nu har vi så prøved med min CD på hans computer - samme resultat :(
Jeg kunne forstå hvis det var på samme computer - det eneste der går igen på
computerne er windows 2K pro...

Andre forslag?