Online radio virker KUN i IE, hvorfor ??
Fra : Peter Thomsen

Dato : 09-05-04 14:35

Hej folkens.

Jeg har en internetradiostation som jeg KUN kan få til at virke i IE.
Hverken Opera, Mozilla (7.1), Mozilla Firefox (0.8) eller netscape vil
afspille stationen. Og ja, Windows media player er installeret i de
pågældende browsere. Den forsøger at få kontakt, viser kort en ip-adresse og
siger derefter "Den angivne streamtype kan ikke genkendes", på trods af at
det virker upåklageligt i IE.

Nogen bud ??

--
Regards, yours truly madly
(-: Peter Thomsen

Remove "NOSPAM" if you want to mail me.

Fra : Stig Nygaard

Dato : 09-05-04 14:41

Hej Peter

Peter Thomsen wrote:
> Nogen bud ??

Chancen ville nok være større hvis du gav en URL adresse på omtalte player.

Mvh. Stig
www.rockland.dk

Fra : Peter Thomsen

Dato : 09-05-04 15:33

"Stig Nygaard" <stig@nospamto-r-o-c-k-l-a-n-d.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Peter

> Chancen ville nok være større hvis du gav en URL adresse på omtalte
player.

How, det var en fejl !!!
Beklager
http://rr.ccs.ru/rusradio32_u.php

Fra : Peter Thomsen

Dato : 09-05-04 15:34

"Peter Thomsen" <herviljegikkehavereklamepost@NOSPAM_hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:urqnc.161852$jf4.8350441@news000.worldonline.dk...
> Hej folkens.

Ups, glemte vidst en URL, sorry !

Fra : Peter Thomsen

Dato : 10-05-04 15:35

"Peter Thomsen" <herviljegikkehavereklamepost@NOSPAM_hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:fjrnc.161862$jf4.8350993@news000.worldonline.dk...

> http://rr.ccs.ru/rusradio32_u.php

> og

Betyder det at IE faktisk er den bedste browser ?

Fra : Jacob Riis

Dato : 10-05-04 18:23

Peter Thomsen wrote:

> Jeg har en internetradiostation som jeg KUN kan få til at virke i IE.
> [snip]
> Nogen bud ??

Den bruger ActiveX som er en Microsoft teknologi. Folk må lære at lave
hjemmesider der virker på alle browsere.

--
http://www.livejournal.com/users/jacob666/
Tips til Mozilla Firefox

Fra : Peter Thomsen

Dato : 11-05-04 21:37

"Jacob Riis" <contactingrouponly@noprivatemessages> skrev i en meddelelse

> Den bruger ActiveX som er en Microsoft teknologi. Folk må lære at lave
> hjemmesider der virker på alle browsere.

Aha, sikker på det ??
Tak for svaret.

Fra : Jacob Riis

Dato : 11-05-04 22:03

[snip]

> Aha, sikker på det ??

Jeg ved ikke så meget om hjemmesider, men hvis du kigger på kildekoden for
siden kan du se at den har et par linjer med ActiveX

--
Jacob

Fra : Peter Thomsen

Dato : 11-05-04 22:12

> [snip]

> Jeg ved ikke så meget om hjemmesider, men hvis du kigger på kildekoden
for
> siden kan du se at den har et par linjer med ActiveX

Så har du jo nok ret ... jeg ved heller ikke en snus om Active X, så jeg
vælger bare at tro på dig og græde over jeg ikke kan afinstallere IE, da jeg
skal bruge den til at se denne side (høre radioen).

Fra : HC

Dato : 13-05-04 13:19

On Tue, 11 May 2004 23:11:57 +0200, "Peter Thomsen"
<herviljegikkehavereklamepost@NOSPAM_hotmail.com> wrote:

>Så har du jo nok ret ... jeg ved heller ikke en snus om Active X, så jeg
>vælger bare at tro på dig og græde over jeg ikke kan afinstallere IE, da jeg
>skal bruge den til at se denne side (høre radioen).

Hvis du har Winamp, kan den afspille stationen med denne url:
mms://217.16.18.76/32K

Fra : Peter Thomsen

Dato : 13-05-04 21:01

"HC" <dont@nomail.com> skrev i en meddelelse

> Hvis du har Winamp, kan den afspille stationen med denne url:
> mms://217.16.18.76/32K

Du er dagens helt i skysovs