Links eller Tiger Woods
Fra : Morten Tjørnehøj And~

Dato : 09-05-04 11:14

Hejsa

Er blevet bidt af golf - og vil også spille det på computer. Men hvad er
bedst - Tiger Woods PGA tour fra EA, eller LINKS fra Microsoft.

Hvor er der flest baner - kan man spille online etc.

/Morten

Fra : ReC

Dato : 09-05-04 12:32

"Morten Tjørnehøj Andersen" <musaik@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> bedst - Tiger Woods PGA tour fra EA, eller LINKS fra Microsoft.
>
> Hvor er der flest baner - kan man spille online etc.

Hvis det er realisme du vægter højest, ville jeg nok snuppe Links... men jeg
selv kan nu bedst lide Tiger woods 2004 pga tour

Fra : Lars Rudbeck

Dato : 10-05-04 10:25

> [...]
>Hejsa
>
>Er blevet bidt af golf - og vil
>også spille det på computer. Men hvad er

Hej Morten

Jeg er nok ikke kvalificeret til at svare objektivt, men jeg vil
absolut anbefale Links 2003, hvis det er antal baner og kvalitet
(realisme) du går efter. Der er vel over 800 baner designet af
spillerne selv, heraf mange ret nøjagtige gengivelser af rigtige
baner. I april udgav jeg selv, i samarbejde med en anden designer,
Druids Glen (Irland), til gratis download. Derudover kan du f.eks.
finde The Belfry, Bethpage Black, Colonial CC, Merion East,
Medinah, og mange andre. Alle baner der blev lavet til Links 2001
(f.eks. Sawgrass og Augusta) er fuldt kompatible med Links 2003.
Du vil også kunne finde nogle få, men absolut gode, baner der skal
betales for. Disse er fiktionelle designs. Online spil kan foregå
IP til IP eller via The Zone, men der findes større turneringer,
hvor man kan spille alene (via launcher), og hele tiden følge med
i stillingen på et online opdateret leaderboard. Dette foregår fra
menu i spillet.

Gratis baner findes på: www.linkscorner.com
Betalingsbaner: www.apcd-courses.com

mvh
Lars Rudbeck

Fra : Katrine

Dato : 10-05-04 10:55

"Lars Rudbeck" <lars.rudbeck@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Selv skiftede jeg for nogle år siden fra Links til Tiger og har på ingen
måder fortrudt. Men jeg mener at begge findes som demo, så prøv dem begge
før du vælger.

Peter

P.S. Der findes for resten også rigtig mange baner til Tiger Woods.

---

Fra : [NH]7H

Dato : 11-05-04 09:00

> Jeg er nok ikke kvalificeret til at svare objektivt, men jeg vil
> absolut anbefale Links 2003, hvis det er antal baner og kvalitet
> (realisme) du går efter.

Dette kommer fra en af danmarks bedste links spillere igennem tiderne Hr.
Rudbeck, så stol trygt på ham, hehe.

Har selv spillet links siden det hed links 98 eller var det 97. Det kan
stærkt anbefales, realisme, grafik, o.s.v. Online
turneringer er der masser af, microsoft har selv en, offline turneringer
er der masser af, baner er der masser af.

Jeg kan kun anbefale links, men da alle spil altid er en smags sag, så må
du næsten prøve demoerne før du selv
kan få et indtryk af det.

Hygge.

Bo

Fra : rane

Dato : 14-05-04 11:08

On Sun, 9 May 2004 12:13:39 +0200, "Morten Tjørnehøj Andersen"
<musaik@hotmail.com> wrote:

>Er blevet bidt af golf - og vil også spille det på computer. Men hvad er
>bedst - Tiger Woods PGA tour fra EA, eller LINKS fra Microsoft.
>
>Hvor er der flest baner - kan man spille online etc.

"I gamle dage" var Links helt sikkert kongen over golfspil til
computeren. Blev dog skuffet over de nyeste spil, da Microsoft
overtog. Skiftede derfor til Tiger Woods 2003 og nu 2004 udgaven og
har slet ikke fortrudt.

TW-spillene har noget specielt over dem, som man ikke lige kan finde
ord til. Styringen af slagene virker bare meget mere realistisk og
grafikken er super. Selv synes jeg at Links er blevet FOR
fotorealistisk og dermed også lidt kunstigt.

Så vil klart anbefale Tiger Woods 2004, som efter min mening er meget
sjovere og langtidsholbart end Links - og så kan man altså også
downloade mange gratis baner (både fantasy og "real" baner) til TW2004
(og 2003). :)

Rane