Counter hit
Fra : Anders O

Dato : 09-05-04 11:11

Er der nogle der ved hvordan man laver en counter til min hjemmeside.

På forhånd tak

Anders O.

Fra : Claus Abildgaard Chr~

Dato : 09-05-04 11:20

Anders O wrote:

> Er der nogle der ved hvordan man laver en counter til min hjemmeside.
Du kan hente tællere rundt omkring, f.eks her:
http://www.nedstatbasic.net/

--
Claus Abildgaard Christensen
http://abildgaard.de/

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 09-05-04 12:51

Claus Abildgaard Christensen skrev:

>Du kan hente tællere rundt omkring, f.eks her:
>http://www.nedstatbasic.net/

Så vidt jeg kan se, kan man ikke hente noget, men blot få dem til
at lave en optælling på ens hjemmeside (gætter jeg på). Er der
noget jeg har overset?

--
Bertel

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 09-05-04 13:11

Claus Abildgaard Christensen skrev:

>Du kan hente tællere rundt omkring, f.eks her:

Nej, man kan ikke hente en tæller. Man kan oprette en konto og få
lov at linke til deres tælleside. Det er som regel den slags
svar der gives når folk spørger om en tæller.

Er der nogen der kender en tæller man kan hente, så man kan
designe sin egen statistikside og have liggende på sit eget
domæne (eller sin hjemmeside)?

--
Bertel

Fra : Claus Abildgaard Chr~

Dato : 09-05-04 14:59

> Nej, man kan ikke hente en tæller. Man kan oprette en konto og få
> lov at linke til deres tælleside.
Det kan du selvfølgelig have ret i.

> Det er som regel den slags svar der gives når folk spørger om en tæller.
Det må jeg så prøve at huske :)

> Er der nogen der kender en tæller man kan hente, så man kan
> designe sin egen statistikside og have liggende på sit eget
> domæne (eller sin hjemmeside)?
Det kan være at du kan finde noget brugbart her:
http://www.hotscripts.com/cgi-bin/search.cgi?bool=AND&query=counter&catid=all

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 09-05-04 16:31

Claus Abildgaard Christensen skrev:

>Det kan være at du kan finde noget brugbart her:

Tak til dig, Lotte og Christian. Nu har jeg noget at kikke på.

--
Bertel

Fra : Lotte M

Dato : 09-05-04 15:00

Bertel Lund Hansen <nospamius@lundhansen.dk> skrev:

>Er der nogen der kender en tæller man kan hente, så man kan
>designe sin egen statistikside og have liggende på sit eget
>domæne (eller sin hjemmeside)?

Mon ZIP Stat Personal. kan bruges?
http://www.zipstat.dk/

Fra : Christian

Dato : 09-05-04 15:02

> Er der nogen der kender en tæller man kan hente, så man kan
> designe sin egen statistikside og have liggende på sit eget
> domæne (eller sin hjemmeside)?

http://proxy2.de/scripts.php virker fint

Christian

Fra : Christian Epstein

Dato : 09-05-04 15:24

Bertel Lund Hansen wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:

> [...]
>
> Er der nogen der kender en tæller man kan hente, så man kan
> designe sin egen statistikside og have liggende på sit eget

Personligt har jeg en tæller jeg selv har lavet i ASP på min
hjemmeside (kan ikke lige give dig et link da min server er brudt
sammen... Nitte for mig...) men til gengæld kan jeg sagtens hjælpe
hvis du starter med at læse på www.html.dk/tutorials/asp og prøver
at designe din egen (alle problemer kan så skrives i asp NGen)

Dette kræver selvfølgelig at dit webhotel understøtter asp...

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 09-05-04 17:00

Christian Epstein skrev:

>Dette kræver selvfølgelig at dit webhotel understøtter asp...

Jeg bruger PHP på mit webhotel og vil fortsætte dermed, men om
jeg får en løsning i ASP eller PHP er stort set ligemeget.

Imidlertid har jeg nu fundet et PHP-script som jeg kan bruge som
udgangspunkt.

--
Bertel

Fra : Christian Epstein

Dato : 09-05-04 21:17

> [...]
> jeg får en løsning i ASP eller PHP er stort set ligemeget.
>
> Imidlertid har jeg nu fundet et PHP-script som jeg kan bruge

Kan ellers godt hoste for dig, eller skrive et i PHP, bruger selv
ASP, men kan også sagtens lave det i PHP... Men du kan da også
selv prøve... Jeg mener stadig man bør lave sine ting selv...

/Christian

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 09-05-04 21:58

Christian Epstein skrev:

>Kan ellers godt hoste for dig, eller skrive et i PHP

Tak for tilbudet.

>bruger selv ASP, men kan også sagtens lave det i PHP...

Ja, forskellen er ikke så stor.

>Men du kan da også selv prøve... Jeg mener stadig man bør lave sine ting selv...

Det foretrækker jeg også.

--
Bertel

Fra : Christian Epstein

Dato : 09-05-04 23:09

> Det foretrækker jeg også.
>
> --
> Bertel
> http://bertel.lundhansen.dk/   FIDUSO: http://fiduso.dk/

Hvis du skal have kode eller andet så send en mail...

P.S. jeg læser kun sjældent i PHP gruppen, men der er også mange gode folk der
inde...