Brugt mobil?
Fra : Rander

Dato : 08-05-04 22:40

Tjah, nu er jeg så på min tredje Nokia, og har altid sværget til dem - har
altid synes at Ericsson var noget lort!

Så i dag kom jeg til at tænke på, at det jo trods alt er 6-7 år siden jeg
sidst har haft en Ericsson mellem hænderne, og de kan jo sagtens være
blevet bedre i mellemtiden. Så nu vil jeg altså prøve en Ericsson!

Så er det lige at problemet melder sig: Findes der butikker i
Københavns-området der sælger brugte mobiler til en billig penge,
naturligvis uden abonnement og SIM-lås?

Jeg gider jo ikke at give "en bondegård" for en telefon og hænge på et
eller andet abonnement jeg alligevel aldrig vil bruge så længe jeg stadig
risikerer at skylle den ud i lokummet efter tre dage!

Er der ellers nogen der har erfaringer med Nokia og Ericsson op mod
hinanden? Jeg tænker specielt på holdbarhed, batteri-tid og tale-kvalitet?

--
Lars Rander, www.rander.dk ICQ#: 987520 ** Pil ikke ved min adresse **
Sjathelt og beskytter af det svage køn (udnævnt af diktator SEJ 5/6-99)

Ingen intelligent person kan være stolt af sig selv i en kats nærvær.
Intet levende væsen kan i den grad ignorere. (Hippolyte Taine)

Fra : Frederik B-B.

Dato : 08-05-04 23:37

Ved der ligger en lille butik, ved nørrebro (kan ikke lige huske gadenavn,
men ligger ved siden af et posthus, og DøgnNetto lidt længere nede af vejen
;)

Håber det kunne bruges (Den har alle slags mobiler ;)...)

--
Med Venlig Hilsen
Frederik B-B.

Fra : Rander

Dato : 09-05-04 00:58

Sun, 9 May 2004 00:36:48 +0200 brugte Frederik B-B. 40 linier på at
fortælle dette til dk.teknik.telefoni.mobil:

>Ved der ligger en lille butik, ved nørrebro (kan ikke lige huske gadenavn,
>men ligger ved siden af et posthus, og DøgnNetto lidt længere nede af vejen
>Håber det kunne bruges (Den har alle slags mobiler ;)...)

Hmmm... Det eneste posthus jeg lige kan huske derude ligger på Glasvej!?

--
Lars Rander, www.rander.dk ICQ#: 987520 ** Pil ikke ved min adresse **
Sjathelt og beskytter af det svage køn (udnævnt af diktator SEJ 5/6-99)

Det morsomste ved humor er, at man aldrig aner, hvorfor folk ler. (W.C. Fields)

Fra : Per Thomsen

Dato : 11-05-04 10:33

> Hmmm... Det eneste posthus jeg lige kan huske derude ligger på Glasvej!?

Der ligger en unlock-forretning ved siden af posthuset. Mon ikke det er den
der bliver tænkt på?

Per

Fra : Kit

Dato : 09-05-04 15:05

On Sun, 9 May 2004 00:36:48 +0200, "Frederik B-B." <fbb@frederikbb.dk>
wrote:

>Ved der ligger en lille butik, ved nørrebro (kan ikke lige huske gadenavn,
>men ligger ved siden af et posthus, og DøgnNetto lidt længere nede af vejen

muligvis denne her?

MUSR, Heimdalsgade 3.

www.musr.dk

vh k.

Fra : Frederik B-B.

Dato : 09-05-04 22:49

Jo det er den ;D..

Det sitet er godt nok skod *G*..

--
Med Venlig Hilsen
Frederik B-B.

Fra : Thunder

Dato : 10-05-04 15:44

Prøv her: www.chronograph.dk

Istedgade 43 (ligger på venstre side når du kommer fra hovedbanegården).

Tlf: 33790075

Jeg har selv æret derinde får at få et nyt batteri.

Og så er der 2 års reklamationsret på de brugte mobiler.

Med venlig hilsen

Jan Johansson