Monster med Charlize Theron
Fra : Niels Søndergaard

Dato : 08-05-04 22:15

Jeg så den her i aften, og jeg er stadig dybt rystet. Theron er
chokerende god som seriemorderen Aileen Wournos. Hun har mere end
fortjent den Oscar, hun fik for rollen. Tænk, at det dukkebarn skulle
vise sig at være så gigantisk et talent.

Monster er en af de stærkeste film, jeg længe har set. Det undrer mig,
at ingen har skrevet om den her i gruppen før - eller har jeg bare
overset det?

Nå, men den anbefales i hvert fald varmt.

Mvh
Niels Søndergaard

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 09-05-04 12:08

Niels Søndergaard wrote:
> [...]
> at ingen har skrevet om den her i gruppen før - eller har jeg bare
> overset det?
>
> Nå, men den anbefales i hvert fald varmt.

Enig! Jeg så den igår og havde det bestemt ikke godt bagefter, puha. Stærk,
chokerende, utroligt velspillet, især fra Therons side.
Se den, men ikke lige inden du skal sidde alene hjemme og drikke - man har
brug for at lave noget socialt og opløftende bagefter...

--
Jacob: http://www.imdb.com/name/nm1507094/

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 09-05-04 12:34

Jacob Skaaning wrote:

> Enig! Jeg så den igår og havde det bestemt ikke godt bagefter, puha. Stærk,
> chokerende, utroligt velspillet, især fra Therons side.

Det er en fordel, hvis man ikke ved, hvordan Theron ser ud normalt. Jeg
kunne ikke lade være med hele tiden at tænke på, hvor fantastisk hendes
forvandling var, og det tog en del af opmærksomheden fra historien.

Filmen må forøvrigt have skræmt hendes kæreste - tænk at gifte sig med
Theron, og så tre år senere vågne op og finde Aileen i sengen.

--
Mvh. Kim Ludvigsen