Vice City cheats
Fra : PSG

Dato : 08-05-04 21:36

Hej

Jeg er nået til en mission hvor jeg skal løse nogle bestemte opgaver på tid.
Efter 2 uger (ja, jeg ved det er tyndt!) er det ikke lykkedes mig at klare
den. Der skulle vel ikke være en der kender en kode til at stoppe tiden (der
findes en der accellerer tiden). Har ledt på Google.

På forhånd tak.

--
Patrick

Fra : Rasmus Thorsø Nielse~

Dato : 09-05-04 12:01

"PSG" <psgMYRE@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
(der
> findes en der accellerer tiden). Har ledt på Google.

Der findes kun en der gør den langsommere: "boooring"
Jeg mener ikke der findes en der stopper tiden

Rasmus Thorsø Nielsen
www.retrospil.tk
Fjern NOSPAM i email

Fra : CF

Dato : 09-05-04 13:55

Hejsa!

Der findes en Vice City Trainer der kan stoppe tiden. Søg på "Vice city
trainer" på google . Og vupti!

Hygge
CF