SE z600
Fra : Maria

Dato : 08-05-04 17:02

Nå jeg snakker med nogen via Sony Ericsson Z600, så bipper den engang
imellem, kan man slå det fra?

--
Maria

Fra : JohnDoe

Dato : 08-05-04 18:14

Hej Maria,

Uden at kende din telefon vil jeg forsøge mig.

Jeg tror det skyldes at din telefon signalerer hver gang der er gået et
minut så man/du kan følge med i hvor lang tid samtalen varer (og dermed hvor
meget det den koster). Du kan sikkert slå det fra i menuen under
instillinger/settings.

Cheers
Thomas Stoltz :)

newsr7out1lk9imcdc@news.sletfjong.dk...

Fra : Maria

Dato : 08-05-04 18:23

Hej Thomas.

Under opsætning fandt jeg lyde og alarmer.
Under minuttælling var den slået til.

Jeg håber det var det jeg skulle bruge.
Jeg var nemlig ved at blive irriteret af det, når jeg ringe til en tidl.
kollega som jeg ofte snakker ca. 30 minutter med.

Jeg var træt af det nok også fordi dem i den anden ende også kan høre det.

Jeg prøver lykken der, og ser om det hjælper.

Mange tak for hjælpen.

--
Maria