sang på tv2 nu...
Fra : Jesper

Dato : 08-05-04 16:38

nogen det kan sige mig hvad den det sang hedder som de hele tiden spiller
ålborg til håndbold kampen på tv2 lige nu..???

den er svær men mange tak hvis en kan hjælpe

Fra : Mikkel Eide Eriksen

Dato : 08-05-04 16:48

On 2004-05-08 17:38:15 +0200, "Jesper" <A.F.H@e-mail.dk> said:

> nogen det kan sige mig hvad den det sang hedder som de hele tiden spiller
> ålborg til håndbold kampen på tv2 lige nu..???
>
> den er svær men mange tak hvis en kan hjælpe

Jeg gik lige forbi før og der spillede de vist Zorba hvis jeg husker
rigtigt... Eller måske var det Hava Nagila.

mvh
Mikkel Eide Eriksen

Fra : Carsten Jorgensen

Dato : 08-05-04 19:26

"Jesper" <A.F.H@e-mail.dk> wrote in message
> nogen det kan sige mig hvad den det sang hedder som de hele tiden spiller
> ålborg til håndbold kampen på tv2 lige nu..???
>
> den er svær men mange tak hvis en kan hjælpe

Det kunne være:
Tørfisk - VLTJ

Mvh

Carsten