Montering af træk på en 2 år gammel Skoda ~
Fra : sj

Dato : 08-05-04 16:27

Hej

Jeg har lige købt et originalt træk som jeg skal havde monteret på min Skoda
Fabia. Spørgsmålet er så, skal jeg efterfølgenden igennem syn ????

Hilsen

Søren Jensen

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 08-05-04 16:33

sj wrote:
> Hej
>
> Jeg har lige købt et originalt træk som jeg skal havde monteret på
> min Skoda Fabia. Spørgsmålet er så, skal jeg efterfølgenden igennem
> syn ????

Det afhænger af hvem der monterer trækket.
På biler som er under 8 år gamle, kan man blot få et moms registreret
værksted til at montere det, hvorefter du tilmelder det via motorkontoret,
uden beregning.
Monterer du derimod selv derhjemme, så skal du (bilen) til syn.

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Brian Sørup

Dato : 08-05-04 17:16

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMwebspeed.dk> skrev i en
meddelelse news:409cfdaf$0$163$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> [...]
motorkontoret,
> uden beregning.
> Monterer du derimod selv derhjemme, så skal du (bilen) til syn.

Dvs at hvis man kan finde et værksted der vil montere trækket for
_under_ 480.- skal man lade dem gøre det..........

Det lyder jo nemt nok.....
--
Brian Sørup
Ford Scorpio 2,9i Ghia St.Car

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 08-05-04 21:08

Brian Sørup wrote:

> Dvs at hvis man kan finde et værksted der vil montere trækket for
> _under_ 480.- skal man lade dem gøre det..........
>
> Det lyder jo nemt nok.....

I teorien, ja.
Jeg tvivler dog på at du finder et værksted der "gider" at gøre det for
384,- kr. + moms

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Tom

Dato : 08-05-04 21:39

> I teorien, ja.
> Jeg tvivler dog på at du finder et værksted der "gider" at gøre det for
> 384,- kr. + moms

Her er da et som jeg brugt til at få sporet min deo'

--
Tom

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 08-05-04 21:48

> Her er da et som jeg brugt til at få sporet min deo'

hvor er det ?

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Tom

Dato : 09-05-04 00:30

> hvor er det ?

ham mekkeren i svenstrup. Jeg mener det hedder Nordals Autoværksted.

--
Tom

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 09-05-04 21:55

Tom wrote:

> Her er da et som jeg brugt til at få sporet min deo'

Jeg ku' forestille mig at der var lidt forskel på prisen, afhængigt af om
man skal have sporet en bil eller monteret et træk
Jeg ville da gerne spore en bil for 480,- kr. men jeg gad sq ikke at montere
et træk for de penge

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Ukendt

Dato : 09-05-04 22:04

> [...]
> man skal have sporet en bil eller monteret et træk
> Jeg ville da gerne spore en bil for 480,- kr. men jeg gad sq ikke at

okay jeg troede vi snakkede om timeprisen og ikke totalprisen

--
Tom

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 10-05-04 07:07

Tom wrote:

> okay jeg troede vi snakkede om timeprisen og ikke totalprisen

OK, der er jo trods alt lidt forskel der

Per
www.perbeer.ninja.dk