Bellas side
Fra : Ole Axelsen

Dato : 08-05-04 16:02

Der var flere, der viste interesse, da jeg i sin tid første gang
offentliggjorde Bellas side. Nu er den blever redesignet, så den ikke er så
"tung" længere, og der er kommet flere billeder på.

http://www.oa-itsupport.dk/gaardhunden-bella.htm

--
Ole Axelsen. (5771)
Der er fejl i min mailadresse.

Fra : Pia Nave

Dato : 08-05-04 22:44

Ole Axelsen wrote:
> [...]
> offentliggjorde Bellas side. Nu er den blever redesignet, så den ikke er så
> "tung" længere, og der er kommet flere billeder på.

Hej Ole

Flot og enkel hjemmeside du har fået dig - og nøøørj hvor er hun dog kær
den lille Bella ) Hun ser rigtig ud til at nyde det i fulde drag

--
Mvh. Pia og 4-kløveret

Fra : LH

Dato : 08-05-04 23:25

Min IE crasher hver gang jeg går ind på siden

Fra : Pia Palmblad Wright

Dato : 09-05-04 16:35

"LH" <NOSPAM@FAKE.dk> skrev i en meddelelse
> Min IE crasher hver gang jeg går ind på siden

hilsen Pia