kan ikke se billeder på web sider med IE 6~
Fra : Sasha

Dato : 08-05-04 15:32

Hejsa,

Jeg har Win2K og bruger Internet Explorer 6.0 som browser. Jeg har problem
med at se billeder på mange af Internet sider. Jeg bruger Win2K og IE 6.0
og kan se det same web sider på arbejde men hjemme seer jeg kun en tom
firekant.

Er der nogle der kan hjælpe?

Tak på forhånd

Sasha

Fra : Gevaldi

Dato : 08-05-04 16:31

Sasha skriblede:
> [...]
> problem med at se billeder på mange af Internet sider. Jeg bruger
> Win2K og IE 6.0 og kan se det same web sider på arbejde men hjemme

Standart svaret er som altid:
Tøm din Temporary Internet Files og
sæt cache til 30 - 40 MB.

> Tak på forhånd

Selvtak.

--
/Gevaldi

Fra : N/A

Dato : 08-05-04 17:37

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 08-05-04 17:37

"Sasha" <sasha_lui@yahoo.com> skrev :

>Hvor kan man ændre cache størrelse ?

Kontrolpanel => Internetindstillinger => Generelt => Midlertidige
Internetfiler => Indstillinger => Tilladt brug af diskplads.
--
Knud

Fra : Sasha

Dato : 08-05-04 18:10

Knud Gert Ellentoft skrev ...

> Kontrolpanel => Internetindstillinger => Generelt => Midlertidige
> Internetfiler => Indstillinger => Tilladt brug af diskplads.

Jeg prøvede alt fra 20 MB til 900 MB, men det ikke hjælper.

MVH Sasha

Fra : Sam

Dato : 08-05-04 18:46

"Sasha" <sasha_lui@yahoo.com> wrote in message

> Knud Gert Ellentoft skrev ...

> Jeg prøvede alt fra 20 MB til 900 MB, men det ikke hjælper.

Hej

Prøve at Enable Java , JVM og vise billede i din IE ( i advanced setup ) .
Det kan også være at du skal installere FLASH player. Håber det ville
hjælpe.

Sam

Fra : Sasha

Dato : 08-05-04 21:35

Tak tak Sam og alle samen, det var lige det, jeg installerede flash player
og det virker nu.

MVH Sasha

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 08-05-04 18:49

"Sasha" <sasha_lui@yahoo.com> skrev :

>Jeg prøvede alt fra 20 MB til 900 MB, men det ikke hjælper.

Det er den modsatte vej, du skal gå.

En cache på 900 MB vil kun give problemer, bl.a. at man lige
pludselig kun kan gemme billeder som *.bmp.

Men 20 MB er en passende størrelse, men jeg tror nu heller at det
er det, der er problemet.
--
Knud

Fra : John

Dato : 08-05-04 19:45

"Sasha" <sasha_lui@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> Hejsa,
Jeg har problem
> med at se billeder på mange af Internet sider. Jeg bruger Win2K og IE 6.0

> Sasha

---

Fra : John

Dato : 08-05-04 19:53

> [...]
>
> Jeg har Win2K og bruger Internet Explorer 6.0 som browser. Jeg har problem
> med at se billeder på mange af Internet sider.

Løsning på nogle visningsproblemer i Internet Explorer kan findes her:

http://hp.vector.co.jp/authors/VA012735/vm_en.html

andre kan skyldes manglende flashplayer og shockwave player, begge kan
hentes gratis her:

http://www.macromedia.com/

Mvh John

---