Så kan rigspolitiets Efterforsker
Fra : Andropov

Dato : 08-05-04 14:20

Nusle skrev:

> [...]
>uden at det kan hidse nogen op, selvom det endda eksponeres
>i gadebilledet tillige - mange køber det endda (fat det hvem
>der kan).

>Apropos - der er sikkert rigtigt mange der køber Ekstra
>Bladet, der sidder med deres snævertsyn og har en meget
>stålfast mening om f.eks. sites som den for pædofilgruppen.

>Bare for min egen fornøjelses skyld vil jeg da lige nævne en
>af mine ikke så polerede holdninger, nemlig at der er mange
>der stemmer på f.eks. DF, at tælle blandt læsere af EB og
>BT - små hjerner, små verdner, små aviser, små sko - og

Nu kritiserer du igen den pæne avis Ekstrabladet. I 2003 er der igen
journalister fra den noble avis som har fået cavlingprisen:

"Cavlingprisen til Information og Ekstra Bladet for dækning af dansk
deltagelse i Irak-krigen
Interessen var kolossal, og Anders Fogh Rasmussen holdt tale, da
Cavling-komitéen fredag 8. januar overrakte Cavling-prisen 2003 til
journalisterne Charlotte Aagaard og Jørgen Steen Nielsen, Information,
samt journalist Bo Elkjær, Ekstra Bladet.

Prisen blev givet for deres gennemarbejdede, veldokumenterede og
kritiske artikler om det demokratiske beslutningsgrundlag for Danmarks
deltagelse i Irak-krigen.
http://www.dicar.dk/cavling/

Fra : Paul

Dato : 08-05-04 15:55

"Andropov" <andropov@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Nu kritiserer du igen den pæne avis Ekstrabladet. I 2003 er der igen
> journalister fra den noble avis som har fået cavlingprisen:

Ja, forsøger man ofte nok kommer der nok nogle træffere ind imellem...

Ekstra Bladet er generelt set en opportunistisk tabloidavis, som nidkært
søger ekstremer og lurvethed uanset omkostninger for de uskyldige mennesker,
som de også rammer undervejs. Ekstra Bladet er storeksponent for den
nedarvede danske folkesygdom - Janten.

M.v.h.

Paul

Fra : PerX ...

Dato : 11-05-04 19:22

In article <df29e838.0405080519.2201aa2f@posting.google.com>,
andropov@ofir.dk says...

> [...]
> journalister fra den noble avis som har fået cavlingprisen:

> "Cavlingprisen til Information og Ekstra Bladet for dækning af dansk

Hm.. hvordan var det, Ekstra Bladets folk fand oplysningerne, og
Information formulerede det pænt?