Vedr.: Snow Patrols Nye Album...
Fra : Sune Folkmann

Dato : 08-05-04 14:05

Hejsa..

Jeg har hørt første singlen fra deres sidste nye album Final Straw..
Singlen hedder Run, og bliver spillet på P3...

Nu går jeg så og overvejer at anskaffe mig albummet...

Men er der nogen der kan anbefale det..??
Eller fortælle om resten af albummet er ligeså godt som singlen derfra..??

På Forhånd Tak...

Sune....
Mail Adresse Disabled...

Fra : Morten Holberg Niels~

Dato : 08-05-04 14:36

"Sune Folkmann" <NoCan@do.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Men er der nogen der kan anbefale det..??
> Eller fortælle om resten af albummet er ligeså godt som singlen derfra..??

Smut ind på gaffa.dk og læs deres anmeldelse. Tror ikke den var videre
positiv hvis jeg husker rigtigt.

Mvh

MH

Fra : Sune Folkmann

Dato : 08-05-04 16:17

"Morten Holberg Nielsen" <holberg19@SLETDETTEofir.dk> wrote in

> "Sune Folkmann" <NoCan@do.dk> skrev i en meddelelse

> Smut ind på gaffa.dk og læs deres anmeldelse. Tror ikke den var videre
> [...]

Ja, selvfølgelig....skal man da kigge der...
Og skam rigtig nok, de havde mange øre til overs for dem...
hmm...

Sune...

Fra : Morten Holberg Niels~

Dato : 08-05-04 17:26

> Ja, selvfølgelig....skal man da kigge der...
> Og skam rigtig nok, de havde mange øre til overs for dem...
> hmm...
>
> Sune...

Men hop da ned i din pladeforretning og hør den inden du køber.

Mvh

MH