Er det bare mig
Fra : Kasper Hansen [8270]

Dato : 08-05-04 11:37

- der har dårlig humor?
Jeg var lige en tur i Hamburg i går, bare for at få fridagen til at gå med
noget. Jeg så godtnok mange mærkelige parkeringer, men den ene kunne jeg
næsten ikke lade være med at fotografere:

http://80.63.162.139/parkering

Som sådan havde jeg vel ikke engang løftet et øjenbryn hvis det havde været
en "almindelig" bil - men at behandle (en iøvrigt meget flot) klassiker på
dén måde...
Det skal også siges at jeg så mange parkeringer der var *meget* værre - folk
der parkerede på tværs f.eks.

Fra : Fly Christensen

Dato : 08-05-04 12:11

On Sat, 8 May 2004 12:36:35 +0200, "Kasper Hansen [8270]"
<kasper@FJERNDETTEh-hansen.dk> wrote:

> [...]
>noget. Jeg så godtnok mange mærkelige parkeringer, men den ene kunne jeg
>næsten ikke lade være med at fotografere:

Efter billederne at dømme har det været en rystende oplevelse.

Fly

Fra : Kasper Hansen [8270]

Dato : 08-05-04 13:00

> Efter billederne at dømme har det været en rystende oplevelse.

Hehe - det er da vist kun det ene der er rystet?
Det er nok bare mig, men jeg synes altså at det er synd og skam at behandle
så fin en bil sådan...

/Kasper Hansen

Fra : Leonard

Dato : 08-05-04 12:15

"Kasper Hansen [8270]" <kasper@FJERNDETTEh-hansen.dk> wrote:

>Jeg så godtnok mange mærkelige parkeringer, men den ene kunne jeg
>næsten ikke lade være med at fotografere:
>
>http://80.63.162.139/parkering

Hvad er ideen i at skjule nummerpladen på bilen, når du ikke skjuler
nummerpladen på den bil der holder foran?
--
Leonard

Fra : Kasper Hansen [8270]

Dato : 08-05-04 12:57

> Hvad er ideen i at skjule nummerpladen på bilen, når du ikke skjuler
> nummerpladen på den bil der holder foran?

Det ved jeg sgu ikke rigtigt - det har jeg overset... :o/
Men skal man sige noget, er toyotaen nok ikke så eftertragtet som
impalaen...?

/Kasper Hansen

Fra : Kasper Hansen [8270]

Dato : 08-05-04 13:01

Så er den også skjult...

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 08-05-04 13:29

"Kasper Hansen [8270]" <kasper@FJERNDETTEh-hansen.dk> skrev i en meddelelse

$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Så er den også skjult...

Hvad er skjult?
At Impala er fra Hamburg, det kan da ses på billede 1262.

Ellers er tendensen vist klar:
Større byen er => værre parkering.
Dette gælder dog kun byer over en vis størrelse, tror det er ca. 1 mill.

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Kasper Hansen [8270]

Dato : 08-05-04 13:47

> Hvad er skjult?
> At Impala er fra Hamburg, det kan da ses på billede 1262.

F*** det kører for mig - jeg havde kun sløret det på de små billeder
åbenbart... Nu TROR jeg nok at de alle er slørede...

> Ellers er tendensen vist klar:
> Større byen er => værre parkering.
> Dette gælder dog kun byer over en vis størrelse, tror det er ca. 1 mill.

Ja, det lyder ganske rigtigt - men jeg synes stadig at det er mangel på
respekt for sådan en bil... Men det er nok bare mig.

/Kasper Hansen

Fra : Olesen

Dato : 08-05-04 14:30

> Ja, det lyder ganske rigtigt - men jeg synes stadig at det er mangel på
> respekt for sådan en bil... Men det er nok bare mig.

Jeg hæftede mig mere ved det megastore billede, hvor pixel'ne
åbenbart kom i prioritet før skarpheden, men det er nok bare mig.

Fra : Kasper Hansen [8270]

Dato : 08-05-04 15:24

> Jeg hæftede mig mere ved det megastore billede, hvor pixel'ne
> åbenbart kom i prioritet før skarpheden, men det er nok bare mig.

Jeg tænkte bare at jeg ville lægge originalen med, hvis der var nogen der
kunne bruge den til noget. Billederne blev bare lige taget hurtigt, og uden
at se dem igennem bagefter.
Hvis du synes at billederne var for store, kunne du jo vælge at se de små.
Eller helt lade være.

/Kasper Hansen

Fra : Sven

Dato : 08-05-04 16:17

> [...]
> at se dem igennem bagefter.
> Hvis du synes at billederne var for store, kunne du jo vælge at se de små.

Rigtig tænkt, Kasper. Jeg synes det er fint, at du har lagt både små og
store billeder, så folk selv kan vælge. Alt for mange fine billeder bliver
ødelagt af, at folk krymper og pakker web-billeder ALT for hårdt. Jeg leder
f.eks efter et billede af en Pontiac Fiero i GOD kvalitet, dvs mindst
1600x1200, så det kan printes ud. At du har lagt et billede ud i "rå"
tilstand er i mine øjne et stort plus! Folk kan så selv efterbehandle det.

Forresten, tak for billedserien af en virkelig smuk bil, selvom behandlingen
af bilen (er det mon ejeren selv) lader meget tilbage at ønske!

Sven

Fra : Kasper Hansen [8270]

Dato : 08-05-04 19:37

> [...]
> 1600x1200, så det kan printes ud. At du har lagt et billede ud i "rå"
> tilstand er i mine øjne et stort plus! Folk kan så selv efterbehandle det.

Jeg har lige præcis bandet over det samme utroligt mange gange. Hvis man
lige står og mangler et godt billede af en eller anden klassiker, er det tit
umuligt at finde noget i over 320x240.

> Forresten, tak for billedserien af en virkelig smuk bil, selvom
behandlingen
> af bilen (er det mon ejeren selv) lader meget tilbage at ønske!

Lige mine ord...

/Kasper Hansen