Gæstebog - link til
Fra : Ukendt

Dato : 08-05-04 11:41

Hvordan i alverden får jeg lavet et link til en gæstebog på min hjemmeside.
Jeg synes jeg har prøvet en masse muligheder, men måske jeg er for dum -
eller er det blot almindeligt alderdomsforfald?

Vindskibelig hvislen

Børge Askholm

Husk at rette min mailadresse til det korrekte @

hjemmesideadresse: www.baskholm.dk

Fra : Peter Loumann

Dato : 08-05-04 13:36

"B.M. Askholm" <baskholm(A)webspeed.dk> skrev:

>Hvordan i alverden får jeg lavet et link til en gæstebog på min hjemmeside.

Det letteste er at oprette en ekstern gæstebog. Jeg har god, omend
ikke langvarig, erfaring med

http://www.newbie.dk/

Derefter laver du et link til siden ganske som alle andre links.

>Jeg synes jeg har prøvet en masse muligheder, men måske jeg er for dum -
>eller er det blot almindeligt alderdomsforfald?

Det er svært at vide når du ikke fortæller hvad du har prøvet. Et link
til dit forsøg ville også hjælpe os med at hjælpe.

http://pedalo.dk/thailand/

Fra : Ukendt

Dato : 10-05-04 20:47

"Peter Loumann" <me@privacy.net> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Det er svært at vide når du ikke fortæller hvad du har prøvet. Et link
> til dit forsøg ville også hjælpe os med at hjælpe.

Mit problem er at få lavet det link og få det til at sidde fast på min
hjemmeside. Jeg har ikke mere fantasi til at forestille mig hvordan jeg gør.
Jeg har forsøgt at forstå hvad der står om sådant i "newbie"-afdelingen, men
det har _ikke_ hjulpet.

Måske en eller anden på en mere håndfast måde kan sige mig hvad jeg skal
gøre - evt. ved at lave linket for mig og fortælle mig hvordan jeg får det
til at klistre til hjemmesiden.

Børge Askholm

hjemmesideadresse: www.baskholm.dk

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 10-05-04 21:09

B.M. Askholm skrev:
> [...]
> Jeg har forsøgt at forstå hvad der står om sådant i "newbie"-afdelingen, men

Et _link_ laver du ligesom linket du har lavet til phpGedView, bare
skriv http:// med ind i a-tagget.

(Er det det du mente?)

mvh

Jesper Brunholm

--
Phønix - dansk folk-musik i front - <http://www.phonixfolk.dk/>
H.C. Andersen-Centret: <http://www.andersen.sdu.dk/>

Fra : Peter Loumann

Dato : 12-05-04 19:59

"B.M. Askholm" <baskholm(A)webspeed.dk> skrev:

>Mit problem er at få lavet det link og få det til at sidde fast på min
>hjemmeside. [...]

Sidde fast?

>Måske en eller anden på en mere håndfast måde kan sige mig hvad jeg skal
>gøre [...]

Mit link ser sådan ud:

<a
href="http://www.newbie.dk/webservices/guestbook/guestbook.php?id=pelo4d856dff852d4a0c05a64d3c43cc85ff">gæstebogen

Det mellem "" har jeg kopieret ind fra oplysningerne hos fra newbie.dk

>hjemmesideadresse: www.baskholm.dk

Den kan jeg ikke få til at virke.

http://pedalo.dk/thailand/